Viser søkeresultater 1 til 10 av 954

Threaded View

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Standard Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Jeg forsøkte n'Finns metode i går, takk Finn , og økte med 1 grain thyroid, og formen kjentes mye bedre etter noen timer. der lå problemet! For lav dosering!
    Vigdis, ja, man lærer.... det er flott
    Jeg tok også en "Finn" (dvs la på ca en grain til dosen) og det hjalp- underdosert var jeg og! Hadde gått underdosert et par-tre uker. Gjorde dette i to dager, men i ikke i går. Er trøtt og slapp igjen i dag, så tok en ny "Finn" i dag. Så det tar jo litt tid før en får opp nivået. Men vil forsøke å holde mest mulig stabil dose framover, men det hjelper da å ta litt ekstra noen dager for å få opp hormonnivået.

forresten er jeg sensitiv for temperaturer, svetter mye v bevegelse og jeg kjenner meg fremdeles varm selv om jeg er underdosert. (Det er varmt i været der jeg er nå, litt vanskelig å bedømme). Dette har jeg nå forstått også skyldes binyrene/hormonubalanse generelt. Jeg kan ikke utelukkende gå etter hvor varm jeg kjenner meg for å bedømme om jeg er overdosert på thyroid eller ikke. Det var den feilen jeg gjorde nå da jeg underdoserte meg selv. Jeg tenkte at så lenge jeg var varm, ja så er jeg også overdosert. Tror jeg må kjenne mer på energinivå og hvilepuls.
    Sist endret av Rufus; 18-08-10 kl 12:29 Begrunnelse: Glemte noe, måtte tilføye siste avsnitt.

Lignende tråder

1. Hva er binyretretthet?
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 21
    Siste melding: 19-05-13, 15:27
  2. partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
    Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 13-12-11, 21:20
  3. Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
    Av Rufus i forumet Hydrocortison
    Svar: 14
    Siste melding: 29-09-09, 17:49
  4. Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
    Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 19
    Siste melding: 25-09-06, 09:50
  5. Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
    Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 7
    Siste melding: 06-08-05, 10:35

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn