Nå har jeg fått tatt meg litt bedre tid til å lese,
For det første fikk jeg ikke inntrykk av at du var sykemeldt,
sørg for det,
har du fått en diagnose av legen din ganske kjapt så virker det som han er såpass oppegående at han skjønner at du ikke er noe arbeidsjern med det første, sørg for at han da også skriver en utfyllende ærklæring om sykdom og tilstand samt fremtidige behandlingsutsikter.
da vil du automatisk etter en stund få tilbud om diverse arbeidstrening eller andre ting som de vil du skal ha for å komme i jobb,
ufulstendig skolegang pga sykdom vil da kvalifisere til at du kan ta opp igjen fag du trenger,
resten av det jeg skrev i forrige innlegg mener jeg,
sørg for å bli stabil og mye friskere før du har som mål å komme i jobb,
nederlag gjør veien mye tyngre å gå.
Søk på nettet og finn masse info om din diagnose, skriv det ut og ta det med til nav,
de har som regel veldig liten kompetanse på ting man ikke hører om hver dag og all info gjør at en evt. saksbehandler får et bedre innblikk i din situasjon,
nevn også gjerne at dette forumet finnes og er den saksbehandleren blant de gode søker den info.
Ille å si det men ikke vær opptatt av å se velstelt og frisk ut,
kutt ut sminke osv.
sørg for å få alt skriftelig og ta selvsagt med deg noen hvis du har mulighet,
begrunn dette med brainfog og hukommelses svikt,
du kan ikke si ofte nok på et slikt møte;kan du skrive det ned for meg, kan jeg få referat av det, kan du skrive det ut for meg osv, når jeg har gått herfra er det glemt, jeg har vanskelig for å forstå osv,
dette er viktig både for din del og for at saksbehandler forhåpentligvis kan forstå hvor dårlig du er.
Du nevnte moren din,
håper hun har litt bein i nesa, det trenger man i kontakt med nav,
Det står ikke noe om hvilket område i norge du bor i men noenganger kan et lokalt kontor være bedre enn et stort,
Lykke til,
er det noe du lurer på en annen gang er det bare å spørre!

Du nevner også at du er på opptrapping av Levaxin,
får håpe den hjelper deg ellers er det mange her som ikke har god virkning av den men har byttet til erfa med litt tillegg av levaxin,
du får prøve og kjenne etter, men ikke gå for lenge før du kjenner etter,
du bør ihvertfall ettersom du har vært syk så lenge begynne å tilføre godt med vit/min samt gå inn på iherb.com og få tak i pregnenolone feks og få få litt ekstra hjelp av det,
få også legen din til å sjekke så mange vit og min som mulig spesielt b12,
den er også sikkert lav og veldig viktig for at du skal fungere og orke å våkne,
sørg i såfall for å få den i injeksjoner, sett den selv i hoft/rumpe skonka.
referanse områder er ikke noe du skal bli frelst av, de passer som regel ikke for oss, vi må ligge over. 25mg er ingenting og du kan øke etter en uke til femti.