Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
17-08-10, 17:53 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Godt at en gammal kjeftete gubbes råd kan komme til nytte

Jeg har oppdaget at en kan flyte lenge på et sånnt ekstra grain.
Iallfall bruker ikke jeg det så ofte som en gang i uka, men det kan jo variere.
Jo, vi lærer jo......
Jeg lærer best av mine egne feil - som jo har sin årsak i en forferdelig stahet......
Men jeg har jo fått inspirasjon til mye her.
Som 7-keto.
Så er jeg fersk på ERFA (siden i sommer) - jeg har jo oppdaga at jeg ikke trenger så mye av det som av de jeg bruke før, men det tok noen måneder før jeg forsto det. Fikk et merkelig indre trykk i brystet. Jeg satt ned dosen fra 4 til 3Grain for en måned siden. Til og med 3G kjennes mye ut, og etter 25mg7-keto i går kjennes det enda mer ut.
Nå er jeg akkurat hjemkommet fra joggetur og har spist og intatt 7-keto for et par timer siden.
Kjenner ingenting unormalt nå, men er kanskje betenkelig god og varm ?
Kan tyde på at dette påvirker dosen, og da blir deg vel enda mer å ta hensyn til ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker