Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Tråd: Min første 7-keto
Threaded View
-
17-08-10, 13:22 #2
Sv: Min første 7-keto
Hei du!

Gratulerer med formstigning!
Jeg måtte jo selv sette ned thyroiddosen betraktelig da jeg startet på barbasco plus... Det var hvertfall samme dag jeg begynte å kjenne at pulsen gikk no inn i granskauen fort.
Og før jeg begynte på barbasco, hadde liksom "effekten" av thyroiden startet å avta... Jeg har blitt mye varmere av thyroiden, etter at jeg satte dosen ned, og gikk plutselig ned i vekt igjen... Pulsen er ennå litt høy når binyrene får et forgodtbefinnende, men har plutselig startet å gå opp i vekt igjen..ikke mye, men slik at jeg lurer... lurer litt på om det er væske..
Så, å sette ned dosen, går jo an å prøve..
Ut i fra mine opplevelser da.. vel og merke..
Mannen min prøvde DHEA en liten stund, men han har ikke hypothyreose da. Men han ble veldig uvel av å starte rett på 25 mg.. Men det var jo DHEA da... Og mange kan jo bruke mye mer
Dr. Wilson foreslår å øke dhea sakte og forsiktig.. Men mange har det jo bra om de starter rett på, så akkurat ang. dhea dosen din er det like mange svar som på alt mulig anna vi styrer med rundt denne sykdommen 
Riktig lykke til!
Lignende tråder
-
7-keto DHEA
Av Anisa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 1Siste melding: 20-06-10, 20:31 -
Øke første dag?
Av mio i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 10-01-08, 17:57 -
Snart første kontroll
Av mio i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 20-11-07, 16:02 -
Første møte med enokrinologen...
Av Line i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 03-11-06, 19:27

Andrè Bjerke.
Svar med sitat
Bokmerker