Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
17-08-10, 09:32 #13
Sv: Hyper etter første dose Levaxin - er det mulig?
Nå er jeg oppe i 150 mcg Levaxin daglig, og ved siste prøvetagning hadde jeg THS på 1,4, så legen mener jeg har riktig dose nå. Skal sjekke det igjen om to måneder, men først driver jeg og venter på innkalling til kontroll på sykehuset. "om tre-fire måneder" sa overlegen som skrev meg ut. Nå har det gått 3,5 måneder, og jeg har ikke hørt en damned shit. Ikke en gang en epikrise etter radiojoden. Trodde dette var rutine, å få epikrise etter en innleggelse.
Kjenner frustrasjonsnivået er stigende, men eller kjenner jeg meg normal. Eller - hvem vet hva normalt er etter å ha tilbragt et halvt år på sofaen? All aktivitet er jo en framgang. Jeg henger fint med på jobb i etter-ferie-tiden, men er spent på hvordan det går når det strammer seg til utover høsten...
Ventelisterot på avdelingen min på sykehuset gjør meg bekymret for at jeg blir bortglemt. Kanskje på tide å begynne å purre...
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Redd for å bli hyper etter doseøkning
Av Dahlia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 18-03-08, 21:34 -
dårligere form etter økt dose
Av Thyr i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 23-05-06, 10:42 -
Hvor høy dose Levaxin?
Av i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 27-04-05, 19:16

Svar med sitat
Bokmerker