Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
17-08-10, 08:22 #9
Sv: Blodprøver fastende??
Min lege visste heller ikke om at resultatet kan variere så mye som 15-20 % dersom du møter medikamentfastende eller ikke ved blodprøve. Det er mye de ikke vet. Så vi får lære dem! Det er også lurt å ta blodprøver på ca samme tidspunkt hver gang, siden det er døgnvariasjon. Om du får rek. av legen til blodprøver, kan du jo også komme igjen en annen dag på morgenen og ta den. Eller passe på og få tidlige timer hos legen når du skal ta prøve. Tar legen din FT4 og FT3 prøve eller kun T4 og T3? det er FT som er den viktige prøven. Hva var prøvesvarene forrige gang, siden disse viste så bra, falskt bra, siden du hadde tatt medisiner?
Synes dosen din høres ekstrem lav ut. De fleste bruker jo levaxindoser på opp mot 150 mg pr dag, eller mer for noens vedkommende.
Hvor bor du hen? Du kan jo be om å få henvisning til Thyreoideaklinikken på Aker? Kanskje de kan hjelpe deg litt bedre enn legen din?
Lykke til
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Uvitenhet og uforstand spesielt om hypotyreose type 2
Av Elbeth i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 05-07-13, 10:16 -
Jeg ble født med hypothyreose
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 20-11-08, 11:17 -
Født med Hypotyreose. Lav dose? Er Levaxin en bra medisin?
Av egfins i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 26-02-08, 18:19 -
Lav tsh og graviditet.
Av litza i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 11-09-07, 14:29 -
Jenta mi ble født med forhøyet verdier...
Av Krapylet i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 13-08-06, 23:05

Svar med sitat

Bokmerker