Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
10-01-07, 14:05 #18
Jeg har en gutt som et 1 år idag! Hadde også lav stoffskifte de jeg ble gravid med han (og storeboren på 4) - fikk det etter første fødsel (7 1/2 år siden). Ved andre svangerskap ble det ikke gjort noen endringer, mens ved siste ble jeg justert NED på dosen med Levaxsin. Følte meg kjempefin i begge disse svangerskapene og har 3 friske gutter.
Har imidlertid slitt etter sistemann kom. Sjekk derfor stoffskifte flere ganger med ca 2 mnd mellomrom dersom du ikke føler deg bra etter fødsel. Det er ikke sikkert det er babyen som gjør at du er så sliten. Da jeg endelig fikk kommet meg til legen igjen etter ca 1/2 år var TSH 83 (6 uker etter fødsel var den normal).
Er nå på bedringens vei, men ennå er TSH på over 8 - etter å ha økt dosen med levaxin fra 50 til 125.
Lignende tråder
-
Student: lurer på hvorfor det er "helt uaktuelt" med trygd.
Av HildeM i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 6Siste melding: 26-03-11, 16:59 -
Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?
Av Caroline i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 12-12-09, 15:16 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35

Svar med sitat

Bokmerker