Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Hybrid View
-
09-01-07, 18:43 #1
Fødte i desember
Eg fødte dattera min i desember. Hun var 50 cm lang og veide 3464 gram. Fødselen gikk bra og amminga går så det suser. Hun hadde litt for højt stoffskifte i starten, FT4 på 36 mens TSH var 4, men ved neste prøve var alt bra.
Eg har det og bra, eg økte dosen min med 75 mikrogram levaxin mens eg var gravid og rett etter fødselen kuttet eg med 50 mikrogram. Skal til legen snart for å få tatt nye prøver og se hvordan tallene ser ut.
Ville bare gi dere en oppmuntring. Selv om man har lavt stoffskifte så er det fult mulig å få en frisk baby.
Eg tar 90 mg Armour og 75 mikrogram Levaxin. TSH < 0.03, FT4 midt på treet og FT3 i øvre sjikt av normal området før og under graviditeten.
Lykke til.
Lignende tråder
-
Student: lurer på hvorfor det er "helt uaktuelt" med trygd.
Av HildeM i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 6Siste melding: 26-03-11, 16:59 -
Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?
Av Caroline i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 12-12-09, 15:16 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35

Svar med sitat

Bokmerker