Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
10-10-07, 17:55 #7
Hvorfor jeg tar Armour
Jeg tar 2x2 av 120-mg Armour (vet ikke hvor mange korn det er) og føler meg veldig mye bedre på det. Inge overdosesymptomer selv om det nok er høyere dose enn mange.
Man bør ta Armour fordi Levaxin bare er den venstre delen av T4-molekylet (mange føler seg bedre på den høyre halvparten, men det importeres ikke til Norge). Thyroxin består av fem deler - T4, T3, T2, T1 og T0. Vi får bare halvparten av T4, altså bare en itendedel av det hormonet friske mennesker har. I tillegg er ikke T4 engang det aktive hormonet, hvilket vil si at ved å gå lenge på bare T4 får man faktisk en ubalanse i hormonsystemet - altfor mye av venstredelen av T4 og altfor lite av alle de andre T-ene. Hurra for Armour!
Lignende tråder
-
Student: lurer på hvorfor det er "helt uaktuelt" med trygd.
Av HildeM i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 6Siste melding: 26-03-11, 16:59 -
Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?
Av Caroline i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 12-12-09, 15:16 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35

Svar med sitat

Bokmerker