Interessant det du skriver om at du har trappet ned for mye på thyroid, Rufus! Som før nevnt synes jeg det er vrient å finne rett dosering. Jeg er veldig usikker på hva som er min riktige dosering. Jeg hadde en FT4 som lå høyt i referanseområdet da jeg brukte 3.5 eller 3.25 grain. Nå er jeg nede på 2.5 grain eller 155 mg thyroid pluss 25 mg levaxin. og har gått ned på både DHEA , hydrokortison og thyroid den siste måneden. Jeg er mye bedre enn jeg har vært på lenge. Den ekstreme varmefølelsen i kroppen har avtatt, men det er ting som får meg til å lure om thyroid ligger for lavt.

Jeg tar nå n'Finns metode: et grain thyroid ekstra i dag og eventuelt i morgen, og ser om formen går opp. Gjør den det, øker jeg thyroiddosen.

Lightening process: Du har ikke tenkt på andre ting da, Rufus, som Qi gong eller mindfulness? Det er ikke så dumt, og antagelig rimeligere. Kanskje ikke så omfattende? Noen ganger må jeg ta en variant som stemmer med lommeboka. Spørsmålet er jo om noen har sjekket disse som sier at livet deres ble så forvandlet av LP etter lang tid? Er det de frelste som svarer at de blir forvandlet, og hvor lenger er de i paradis? Som du sikkert vet, er jeg en skeptiker. Kanskje vil det være pengene ut av vinduet for deg også? Jeg er enig med deg, mange som sliter med binyrer kunne trengt litt drahjelp.