Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
Ikke mange dager, men føler meg elendig. Ekstremt svimmel og er uten energi. Fikk tilbake symptomer som jeg ikke har hatt på flere måneder som øresus, smerter i leggene og stivhet i ansiktet (fører dagbok). Skjønner at det kan være tilfeldig, men tror ikke det likevel. Gjorde det nok for tidlig, og endrer "prosjektet" for å ikke bli verre.
Hei igjen, må bare si at jeg muligens tok feil her mht formsvikt og reduksjon av binyrestøtte. Et par dager senere innså jeg at det mest sannsynligvis skyldes underdosering av Thyroid. Ganske tankeløst å ikke skjønne det før!
Jeg har drevet og trappet ned Thyroid siden april- har vært overdosert. Jeg har trappet ned MYE. Jeg har vel kommet for lavt og kroppen har sagt fra. Merket at hvilepulsen hadde falt til ca 60 igjen som er altfor lavt. De siste dagene har jeg økt dosen igjen. Tror at min dose skal være 3,25 grain - jeg hadde kommet ned på 2,75. Formen er elendig fremdeles- håper jeg kommer meg snart. Tatt litt ekstra Thyroid de siste dagene for å gi kroppen litt mer hormoner for å få opp nivået litt raksere - vet ikke om det var dumt eller ikke, jeg.

Må heller forsøke reduksjon av 7-keto når jeg får stabilisert formen igjen. Puh..