Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Hybrid View
-
11-06-10, 21:17 #1
Sv: Nedtrapping av cipralex.
-
12-06-10, 05:23 #2
Men om de lærer? NOPE!!!
Nå for tiden sliter jeg, både mentalt og psykisk. Og da ba jeg kontakt personen min, innenfor psykiatrisk hjemmetjeneste, om hjelp. Det første han foreslo, var medisiner og evt innleggelse, pluss ansvarsgruppe møte, og innkalling til legetime. *ARGH*
I stede for å sette seg ned, og høre på det jeg har å si, hva jeg sliter med; så er det med en gang, stress og kav, og masse planer. Hvorfor kan de ikke bare være der for meg, i stedefor å tenke møter, medisiner og innleggelse????? *SUKK*
Psykiatri handler vist bare om innleggelse og medisiner....
tilbake på Jeanette78
-
12-06-10, 11:50 #3
Huff, så trist. Så klart - dytt inn en pille er så lettvint. Og kanskje virker det. Jeg har dessverre det inntrykket at som regel så undertykker man symptomene i stedet for å gjøre noen friske.
Da jeg trodde at jeg var deprimert fant jeg ut at det i de fleste fylker finnes depresjonsmestringskurs. Kanskje dette kan være noe for deg - om du ikke allerede har vært borti det, altså?
http://www.helsedirektoratet.no/psyk...g__kid__241104Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
12-06-10, 17:52 #4
-
12-06-10, 19:23 #5
Nei - jeg føler foreløpig ikke lenger behov da så godt som alle depresjonssymptomene mine forsvant samtidig som jeg fikk medisin for stoffskiftet. Jeg var nok heldig som fikk begynne tidlig nok til at stoffskiftemedisinen faktisk virkert fort på psyken.

Men jeg skal ha det i tankene dersom jeg får en nedtur igjen.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
14-06-10, 00:56 #6
Da er du heldig. Har slitt med psyken fra tidlig ungdom, og frem til nå. Blir mange år det. Sånn ca 20 år, pluss/minus.
Vil ellers anb alle som sliter med depp, om å prøve KiD kurs ( Kurs i mestring av Depresjon). Hadde stor utbytte av det.
Finnes mer på denne siden:
http://www.psykiskhelse.no/index.asp?id=27084
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker