Sitat Opprinnelig skrevet av Flower Vis post
Uff, jeg er redd det er noe alvorlig
Det kan ikke være mere alvorligt, end den tilstand du befinder dig i på 9. år, Flower.

Du har også været grebet af panik mange (om)gange før i den tid jeg har "kendt" dig her på forummet. Og hver gang har du oplevet, at det viste sig være forbigående og måske også lidt "automatisk" da du er (for) meget fokuseret på nøje at iagttage enhver følelse af "anderledeshed", vel om mærke samtidigt med at du glemmer meget hurtigt, at du har oplevet lignende før og at det plejer at ende med ærgrelse over at have været så bange "til ingen verdens nytte".

Jeg tror at her er virkelig mange som har oplevet følelsen af "stram hals", "stram svælg" og ellers findes her en epidemi af "klump i halsen". Særlig når man har antistoffer, kan den autoimmune reaktion både stige og falde periodisk i intensiteten, og så mærker mange at de har en "klump-i-halsen". Du har også været til (flere?) UL-undersøgelser før, og hvis jeg husker korrekt, af (næsten?) samme grund: angsten for "noget alvorligt".

Mht. hypofysen - man kan slet ikke mærke sin hypofyse og skulle der findes godartede svulster i hypofysen - plejer de være så små, at de kan dårligt ses på MR-scanning og kan kun findes når lægen specificeret leder efter dem. Hypofyse kan heller ikke bare "svulme op" nok til at begynde at fylde så meget at det giver fysiske svimmelhedsanfald.... Og din feber? Har du glemt at du går jo med en længeværende, aktiv betændelse i urinveje? Er du startet i behandling for den og hvis du er - kan feberen altså bliver ved et stykke tid, før kuren begynder at virke.

Der er altså mange muligheder for at et harmløs fjer som kan blive til fem farlige høns. Lad det ikke udvikle sig til at fylde hele dit liv, Flower. Du er i forvejen gået glip af 9 år. Lad ikke flere følge efter. Ellers mener jeg, at du ville have godt af at finde løsning på din sygdomsangst, for det er denne som både fylder dig med skræk for at øge medicindose og ellers forpester dine dage lige så snart "noget" arter sig "anderledes". Hypothyreose har så mange "ansigter" fra snart alle kroppens organer/systemer, at lageret af "endnu-ikke-oplevede-tegn" bliver aldrig udtømt og hvis du hver gang skal slides af panik og uro - kan det måske betale sig at starte med at finde hjælp til at få tænderne trukket ud på panikken og frygten først.... fordi hypothyreose fylder rigeligt i forvejen, selv uden "hjælp" fra panik og sygdomsangst.

Du er permanent underdoseret, Flower. Så længe du er underdoseret bliver forskellige "tegn" ved med at dukke op.