Viser søkeresultater 1 til 10 av 203

Hybrid View

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Hjelp til tolking av prøver. Høy TSH, normal FT3 og FT4

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Nyreproblemer? Jamen smjg , det ikke til at spøge med og da slet ikke når du har smerter. Du må hellere tage hånd om det og få det undersøgt. Hellere i går end i morgen.

På den anden side er det slet ikke sikkert, at problemet er, hvor smerterne er. F.eks. kan hjertesygdom give smerter i venstre siden af halsen og venstre skulder, mens galdesten eller leversygdom kan give smerten på bagsiden af højere skulder. Det hedder Referred pain ("forskudt smerte" på dansk). Endnu mere (god) grund til at gå til læge med det og finde ud af, hvad egentlig er problemet.

Rigtig god bedring med stofskifte og nyrerne.
    Jotakk. Nyrene er også under et område med muskler som ofte blir stramme. Jeg kan ikke komme på noen "god grunn" for at mine muskler skulle være det sånn i farten, men det er et faktum at mange "nyresmerter" er isjias eller muskestramninger. Så jeg kan da alltids vente noen dager og se om det går over. (Men ikke mange uker, nei.)
    Siden binyrene er i samme område så blir jeg jo småskremt når ikke legen sjekker noe i fht det før han gir meg levaxine.
    Oppi dette blir jeg også rett og slett veldig usikker på hva som er reelle ting og hva som er at "hodet/kroppen mitt tuller med meg" - for å si det sånn.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010

Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
    Det der var meg, før jeg fikk behandling for stoffskiftet... Og meg nå om jeg tar på meg "for mye" (Og det trenger ikke å være "nye" objektivt sett, bare at det oppleves som "for mye"). Jeg har aldri riktig fått tak i hva dette er, om det er binyrer eller om det er stoffskiftet, eller noe annet. Jeg tror egentlig ikke at det er stoffskiftet direkte (men kanskje indirekte via "noe annet") for min del.
    http://www.youtube.com/watch?v=NOAgplgTxfc
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Svar: 5
    Siste melding: 09-08-15, 16:04
  2. Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
    Av Milli i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 75
    Siste melding: 12-12-12, 18:45
  3. Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
    Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 15-02-12, 06:56
  4. Hypothyreose diagnostisert i august 2006