Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Så vet jeg jo hva fobien bunner i - legen har brukt ordet "overdosering" og ikke forklart at det bare var et skremsel uten virkelighet.
Det er slett ikke farlig å ta en dobbelt dose, heller ikke å øke dosen for fort.
Eneste som skjer er litt ubehag en dag eller to. Det er skremselspropaganda spør du meg.
Kjære n'Finn og dere andre.
For å gjøre det klart så var det jeg som spurte legen om sjansene for overdosering etter å ha lest en del om det her inne på forumet, og legen sa at det skulle jeg ikke bekymre meg om for økningen var såpass liten totalt sett at det var tvilsomt jeg ville merke noe negativt.

Vel, jeg følte meg så elendig at det er jeg som velger å øke forsiktig i håp om å unngå denne ekstreme varmerfølelsen og svettinga over hele kroppen, med påfølgende hodepine. 4 dager slik var mer enn nok for meg, hvis dette kan unngås ved å trappe opp mye langsommere så gjør jeg gjerne det!

Hovedspørsmålet mitt var vel faktisk om det var mulig å merke symptomene på overdosering så raskt som jeg tydeligvis gjorde (2-3 timer etterpå)? Vel, jeg er iallfall ganske sikker i min sak vedr overdosering, for etter å ha trappet ned dosen igår føler jeg meg mye bedre idag.

Tusen takk for svar alle sammen, setter stor pris på det!