Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
09-08-10, 09:39 #6
Sv: Hjelp - symptomer på overdosering?
Kjære n'Finn og dere andre.
For å gjøre det klart så var det jeg som spurte legen om sjansene for overdosering etter å ha lest en del om det her inne på forumet, og legen sa at det skulle jeg ikke bekymre meg om for økningen var såpass liten totalt sett at det var tvilsomt jeg ville merke noe negativt.
Vel, jeg følte meg så elendig at det er jeg som velger å øke forsiktig i håp om å unngå denne ekstreme varmerfølelsen og svettinga over hele kroppen, med påfølgende hodepine. 4 dager slik var mer enn nok for meg, hvis dette kan unngås ved å trappe opp mye langsommere så gjør jeg gjerne det!
Hovedspørsmålet mitt var vel faktisk om det var mulig å merke symptomene på overdosering så raskt som jeg tydeligvis gjorde (2-3 timer etterpå)? Vel, jeg er iallfall ganske sikker i min sak vedr overdosering, for etter å ha trappet ned dosen igår føler jeg meg mye bedre idag.
Tusen takk for svar alle sammen, setter stor pris på det!
Lignende tråder
-
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Av tessan i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 10Siste melding: 01-08-15, 19:36 -
tidlige symptomer på overdosering med Levaxin
Av cathrin i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 21Siste melding: 17-11-11, 11:32 -
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Av tessan i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 14-06-10, 20:58 -
samle opp symptomer overdosering levaxin her!
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 18-03-08, 21:37 -
Lettere å få hjelp med hyper symptomer?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-08-06, 21:31

Svar med sitat

Bokmerker