Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
08-08-10, 22:04 #5
Sv: Hjelp - symptomer på overdosering?
Jo - langsom opptrapping er absolutt disakutabelt.
Greitt - noen MÅ bare ha det slik.
De har problemer med ett eller annet, og kan ikke øke så fort.
For det som er en fordel, er jo å komme seg ut av det underskuddsforetagene man har befunnet seg i - i årevis, så fort som ... !
Det er underskudd på stoffskiftehormoner som er problemet - ikke vær så redd for å øse på med dem ! Du (alle) trenger dem.
Så vet jeg jo hva fobien bunner i - legen har brukt ordet "overdosering" og ikke forklart at det bare var et skremsel uten virkelighet.
Det er slett ikke farlig å ta en dobbelt dose, heller ikke å øke dosen for fort.
Eneste som skjer er litt ubehag en dag eller to. Det er skremselspropaganda spør du meg.
Kroppen din er som en tom brønn som bare skriker etter stoffskiftehormoner.
Klart det går an å pøse på så brønnen gulper - men hvem gjør det ?
Min "oppskrift" ?
Ta det pent - innstill deg på at det tar et år, men at det blir et år med forbedringer og kanskje noen tilbakeslag. Jeg mener du må være oppe i en passende dose på 3-5mnd, og bruke de siste til å e-valuere om dette er det hormonet som funker. For det finnes andre også.
Kan godt slutte meg til smgj sin oppskrift om økning.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Av tessan i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 10Siste melding: 01-08-15, 19:36 -
tidlige symptomer på overdosering med Levaxin
Av cathrin i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 21Siste melding: 17-11-11, 11:32 -
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Av tessan i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 14-06-10, 20:58 -
samle opp symptomer overdosering levaxin her!
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 18-03-08, 21:37 -
Lettere å få hjelp med hyper symptomer?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-08-06, 21:31

Svar med sitat

Bokmerker