Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
08-08-10, 21:24 #4
Sv: Hjelp - symptomer på overdosering?
Anbefalingen er vel å øke med 12,5 når dagsdosen er over 100, mener jeg å ha lest ett eller annet sted, uten at jeg klarer å finne hvor, nå.
Jeg er tilhenger av lik døgndose, uten at jeg har noe annet enn "oversiktelighet" og "egenpreferanse" å slå i bordet med.
Når det gjelder reaksjonstid så tror jeg at såfremt omdanningssystemet funker (det gjør det jo hos en del av oss) og kroppen har begynt å ta til seg og nyttegjøre seg medisinen så kan det gå fort. Selv ble jeg sjokkert over hvor fort "dagsdosen" ble oppbrukt da jeg var syk. Er sikker på at jeg i infeksjonsstadiet kunne ha skjøvet på med 1/3 dose ekstra og kanskje følt meg normal i stedet for underdosert, sur og hypo. Det var bare i løpet av en dag.
Levaxin er å få i 25µg, så be legen skrive ut det i stedet for å krøkke...Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Av tessan i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 10Siste melding: 01-08-15, 19:36 -
tidlige symptomer på overdosering med Levaxin
Av cathrin i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 21Siste melding: 17-11-11, 11:32 -
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Av tessan i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 14-06-10, 20:58 -
samle opp symptomer overdosering levaxin her!
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 18-03-08, 21:37 -
Lettere å få hjelp med hyper symptomer?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-08-06, 21:31

Svar med sitat

Bokmerker