Anisa, jeg beundrer deg for hva du kan! Du virker så hjertegod!

Det er det jeg også har tenkt, at jeg orker ikke flere år med elendighet, jeg vil – så langt det går- komme meg ut av denne tragiske tilstanden jeg er i nå, for nok en sommer har gått bort til sykdom og jeg føler aldri jeg får leve ordentlig som jeg vil, nemlig nyte livet, og jeg ivrer etter å gjøre det. Jeg må nesten klappe meg selv på skulderen i dag, som har bestemt meg for å gå til legen i morgen, få hjelp med urinveisinfeksjonen (det skulle jeg uansett), men også be om en sykemelding til jeg kommer meg litt ovenpå.

Men dere som går på Erfa, tar dere hele dosen på en gang, eller sprer den litt utover dagen?

Jeg var forresten på legevakten i går kveld, og traff på en dansk lege. Det er i grunnen første gangen at en ”vanlig” lege jeg har snakket med, sier at man kan muligens være mer disponibel for urinveisinfeksjoner/infeksjoner når man har lavt stoffskifte. Jeg sugde det til meg! Trodde nesten ikke mine egne ører- at han skulle ”innrømme” noe sånt
Synes "alle" leger nesten bagatelliserer stoffskifteproblematikken her til lands..

smgj, jeg har noe å lære eller så er jeg bare veeeldig ør og glemsk om dagen