Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
08-08-10, 01:16 #1
Sv: Økte med 1/4 grain Erfa- værre pust/ blodtrykksfall
Jeg liker egentlig ikke rosiner

men vi thyroid-frelste må jo holde sammen
Jeg har iallefall bestilt kolloidt sølv:
Jeg vet ikke helt sikkert HVA mer enn lavt stoffskifte som er feil hos meg,
men jeg vil prøve dette - for det kan jo ikke skade.
Anbefaler deg og flere og lese hele Anisas tråd - for jeg har bare tatt med noen få utdrag her (derav .. ).
Lykke til - med eller uten rosiner ,0)Sist endret av Kevlin; 08-08-10 kl 01:48
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
08-08-10, 05:27 #2
Jeg var heller ikke vild med rosiner før, indtil jeg har mødt.... vores Rosin.

Jeg ved ikke så meget om kolloidt sølv, men egentlig postede jeg tråden for fall og hendes "mykoplasma-diagnose" fordi hendes læge har foreslået behandling med colloidt sølv.
Jeg selv har ingen andre erfaringer med det end (for mange år siden) en neglesvamp, der ellers ikke var til at slippe af med, forsvandt efter 2 måneders påsmøring med colloidt sølv. Desuden har jeg en bekendt, som er sluppet af med paradentose, han ellers døjede med et par årtier + en god ven, som for tiden er i gang med at teste colloidt sølv for en ondartet paradentose, men hvordan det går med hende, ved jeg ikke lige nu.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
08-08-10, 11:59 #3
Aaaaw, dere er da skjønne
Det er fint å kunne kommunisere med noen som forstår!! I dag har jeg forresten spist karbonade og SVISKE til frokost, hehe
Ser de har kolloidt sølv på i**** til en rimelig penge! Verdt å prøve absolutt, skal lese meg opp mer først, så rapporterer vi vel til hverandre etterhvert
-
27-08-10, 14:16 #4
Jeg har brukt i to uker nå - og selv om "alle" andre har vært forkjøla så har jeg sluppet

Nå bruker jo jeg endel andre remedier også, da.. så heeeelt sikker kan jeg ikke være på hvem som er helten(e)
Jeg bruker denne:
http://www.iherb.com/Sovereign-Silve...0-ml/4887?at=0
Den er 99,999% ren; dvs bare rent vann og kolloidt sølv -
den har ultra-små sølvpartikler; så blir opptaket maksimalt selv om dosene er små
Den første uka brukte jeg syv teskjeer om dagen - nå bruker jeg fra en til fem om dagen.
Har også kjøpt spray, men den var endel dyrere så heretter kommer jeg bare til å etterfylle (kjekt å ha med en spray i veska).
psst: mtp overskriften... så kopierer jeg svaret til Anisas trådSist endret av Kevlin; 27-08-10 kl 14:24 Begrunnelse: Vedr tråd-avsporing; dvs fra Erfa til kolloidt sølv
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Gode råd søges. Værre af Eltroxin og Levaxin?
Av paxx i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 3Siste melding: 02-01-10, 08:53 -
Noen ide om hvorfor jeg slutter å puste om natten?
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 21-08-07, 20:23 -
Tung pust
Av moor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-05-06, 01:59

Svar med sitat
Bokmerker