Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Smile Sv: Økte med 1/4 grain Erfa- værre pust/ blodtrykksfall

Jeg liker egentlig ikke rosiner
    men vi thyroid-frelste må jo holde sammen
    Jeg har iallefall bestilt kolloidt sølv:

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Redigeret, forfattet eller oversat af Redaktør: Ole Anker Andersen

Findes der noget, der både dræber bakterier og virus?
    Ja det gør der, læs de spændende beretninger om hvordan Kolloidt sølv kan gøre det af med såvel bakterier som virus, også selv om de er resistente over for almindelig antibiotika.

..

Liste over anvendelse af Kolloidt Sølv
    Nedenstående er en alfabetisk liste over alle de skavanker og lidelser som erfaringsmæssigt kan behandles med Kolloid Sølv:

AIDS, akne, allergi, angina, betændte mandler, bihulebetændelse, blindtarmsbetændelse, blodforgiftning, blærebetændelse, blæreirritation, bylder, børnesår, cancer, candida, diabetes, diarre, difteritis, dysenteri, dårlige tænder, dårlig ånde, eksem, fibromyalgi, forbrændinger, forkølelse, forstoppelse, gigt, gonorrè, gærinfektioner, halsbetændelse, halskatar, herpes, hornhindebetændelse, hudirritation (rød hale hos blebørn), hoste, hudeksem, hudinfektioner(forårsaget af forgiftninger), hududslæt, hæmorider,
    infektioner (bakteriel, viruel, parasit- eller svampeforårsaget), inflammation, influenza, katar,
    kolera, kroniske sår, kronisk træthed, leddegigt, leokæmi, liggesår,
    lungebetændelse (bakteriel,svampeforårsaget eller viruel), lungehindebetændelse,
    lupus, lymphangitis, læsioner, malaria, maveinfluenza, mavekatar, mavesår, mellemørebetændelse, Meniers sygdom, meningitis (cerebro spinal), mundsår, neurasteni, parasitter/orm, paratyfus, polypper, prostata (forstørret, infektuøs), psoriasis, Riggs sygdom, ringorm, shingels/herpes, skarlagensfeber, skinnebenssår, spedalskhed, sure tæer, syfillis, sår, tarmsygdomme,
    thyroide sygdomme, tuberkulose, tyfus, tyktarmsbetændelse, Valsaras Infektion, vorter …

Kolloid Sølv skal helst være helt vandklar. Er den pastel, gyldengul, eller mørkere farve indikerer indikerer det tilstedeværelsen af større sølvpartikler, som har en tendens til at lejre sig i bunden af beholderen. Den bedste måde at afgøre om et produkt er Kolloid Sølv er at undersøge indholdsfortegnelsen. Hvis produktet indeholder en stabilisator eller andre tilsætningsstoffer, eller hvis det indeholder andre sporstoffer end sølv, så er det ikke godt nok.

..

Kolloidal Sølv er fuldstændig ufarligt for børn også. Mange har brugt medikamentet enten oralt eller lokalt i øjnene og ørerne på små børn, uden at der har været bivirkninger.
    Husk at man ikke kan overdosere Kolloidal Sølv,
    og selv om man indtager 50 gange den anbefalede mængde, er det ikke spildt, da det vil samle sig i kroppens væv, og virke positivt fra denne position i lang tid bagefter. Det er en accepteret praksis at drikke ½ liter Kolloid Sølv på én gang, en gang om måneden…
    Jeg vet ikke helt sikkert HVA mer enn lavt stoffskifte som er feil hos meg,
    men jeg vil prøve dette - for det kan jo ikke skade.

Anbefaler deg og flere og lese hele Anisas tråd - for jeg har bare tatt med noen få utdrag her (derav .. ).
    Lykke til - med eller uten rosiner ,0)
    Sist endret av Kevlin; 08-08-10 kl 01:48
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Jeg liker egentlig ikke rosiner
    men vi thyroid-frelste må jo holde sammen
    Jeg var heller ikke vild med rosiner før, indtil jeg har mødt.... vores Rosin.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Jeg har iallefall bestilt kolloidt sølv. Jeg vet ikke helt sikkert HVA mer enn lavt stoffskifte som er feil hos meg, men jeg vil prøve dette - for det kan jo ikke skade. Anbefaler deg og flere og lese hele Anisas tråd - for jeg har bare tatt med noen få utdrag her (derav .. ).
    Jeg ved ikke så meget om kolloidt sølv, men egentlig postede jeg tråden for fall og hendes "mykoplasma-diagnose" fordi hendes læge har foreslået behandling med colloidt sølv.

Jeg selv har ingen andre erfaringer med det end (for mange år siden) en neglesvamp, der ellers ikke var til at slippe af med, forsvandt efter 2 måneders påsmøring med colloidt sølv. Desuden har jeg en bekendt, som er sluppet af med paradentose, han ellers døjede med et par årtier + en god ven, som for tiden er i gang med at teste colloidt sølv for en ondartet paradentose, men hvordan det går med hende, ved jeg ikke lige nu.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

Standard Sv: Økte med 1/4 grain Erfa- værre pust/ blodtrykksfall

Aaaaw, dere er da skjønne Det er fint å kunne kommunisere med noen som forstår!! I dag har jeg forresten spist karbonade og SVISKE til frokost, hehe
    Ser de har kolloidt sølv på i**** til en rimelig penge! Verdt å prøve absolutt, skal lese meg opp mer først, så rapporterer vi vel til hverandre etterhvert

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Jeg har brukt i to uker nå - og selv om "alle" andre har vært forkjøla så har jeg sluppet
    Nå bruker jo jeg endel andre remedier også, da.. så heeeelt sikker kan jeg ikke være på hvem som er helten(e)

Jeg bruker denne:
    http://www.iherb.com/Sovereign-Silve...0-ml/4887?at=0

Den er 99,999% ren; dvs bare rent vann og kolloidt sølv -
    den har ultra-små sølvpartikler; så blir opptaket maksimalt selv om dosene er små

Den første uka brukte jeg syv teskjeer om dagen - nå bruker jeg fra en til fem om dagen.
    Har også kjøpt spray, men den var endel dyrere så heretter kommer jeg bare til å etterfylle (kjekt å ha med en spray i veska).

psst: mtp overskriften... så kopierer jeg svaret til Anisas tråd
    Sist endret av Kevlin; 27-08-10 kl 14:24 Begrunnelse: Vedr tråd-avsporing; dvs fra Erfa til kolloidt sølv
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Gode råd søges. Værre af Eltroxin og Levaxin?
    Av paxx i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 3
    Siste melding: 02-01-10, 08:53
  2. Noen ide om hvorfor jeg slutter å puste om natten?
    Av rikke i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 17
    Siste melding: 21-08-07, 20:23
  3. Tung pust
    Av moor i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 05-05-06, 01:59

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg