Vil bare forsøke å muntre deg opp litt jeg Flower.
Du har jo hatt så utrolig vanskelig for å øke dosen til et riktig nivå for deg.
Og det er vanskelig å forstå - hvorfor det ?
Det jeg mener er at når man får noe kroppen mangler - som den kan bruke - så ønsker man seg vel bare mer av det ?
Jeg tenker sånn at noe må holde deg tilbake - noe må gi deg signaler om at det ikke er så bra for deg ?
Prøv å legge hodet i bløt å finn ut av hva årsaken er. Da kan du sikkert få det til.

Jeg er bare helt enig i det som skrives her. Når det er så få stoffskiftehormoner tilstede reagerer kroppen helt irrasjonelt og uforklarlig på en rekke naturlige funksjoner. Blir vanskelig å tolke.

Hvordan øke dosen ?
Lag en plan ? Lag en ukedosator - en eske med 7 rom i og gjør klar ukens dose hver søndag. Så putter du bare noen flere Grains oppi hver gang, og tenker ikke over annet enn å svelge dagens dose.

Håper du finner ut av det snart

Så bar en ting om trening siden du nevnte at du presser kroppen til det ytterste. For det er det ikke bra å gjøre. Ikke for noen !
Les Johann Kaggestad : Det at man presser så mye, ødelegger kroppen.
Så er det sånn at toppidrettsutøvere må gjøre dette i korte perioder av treningen - men det er ikke sundt for dem heller. Ikke tro at toppidrett er sundt - ikke tro at vi skal trene som toppidrettsutøvere.
Men for all del tren - når du får lyst til det. Finn et nivå du trives med.