Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
04-08-10, 00:35 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Kjære Hilde!
det er nesten uten unntak problemer med binyrene når man har lavt stoffskifte,
uansett kan det være fornuftig å la dem få litt mat og se om responsen i kroppen øker(er positiv)
Godt råd, gå på iherb.com og bestill pregnenolone creme og prøv den en stund,
den inneholder ca 15mg i en pumpedose,
dette er egentlig ganske lite,
men det er nok til at du lar binyrene få litt ekstra mat også vil du kjenne om det er bedring,
det å få testet binyrene er omfattende og man må mase for å få det gjort ordentlig,
like greit å fore litt først som sist,
utifra hva jeg har lest i det siste så er jo ikke pregnenolone hormoner men mat til de delene av kroppen som bruker dette til å lage det man trenger.
Jeg har hatt veldig god nytte av denne cremen og er veldig fornøyd,
man kan jo selvsagt også bestille tabletter, finnes i to forskjellige størrelser på iherb,
jeg har ikke lest noe særlig i din tråd, men sørg for å få sjekket vitaminer og mineraler,
særskilt også b12,
jeg er f.eks veldig var på denne og må ligge på 1000 for å ha det bra selv om referanse området ligger under.
I alle bauger og kanter dreier det seg om å prøve og finne ut av hvor man trives best i verdier og akkurat for oss finnes det ikke noen fasit svar,
det er nesten like mange trivsels områder som det er personer.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker