Viser søkeresultater 1 til 10 av 339

Tråd: Blondies bok

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Blondies bok

Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
    For meg forsvant lakrissuget (iallfall foreløpig) etter min sivile ulydighet mot legens forslag (om å stå fast på 100µg selv når ft4 falt - og tsh falt). Jeg tror kanskje at jeg forsøker å kompensere for manglende energi med sukker og lakris (som jo øker blodtrykket iallfall)...
    (Har en steak-bar i veska som regel. )
    Har fundert mye på å øke dosen jeg også ja, for det er jo som n'Finn pleier å si at binyrene også trenger stoffskifte hormon for å funke. Kjenner meg forøvrig utrolig godt igjen i det med å spise lakris og sukker for å kompensere for manglende energi...story of my life.. Men du hva er stek-bar fornoe

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Blondies bok

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Har fundert mye på å øke dosen jeg også ja, for det er jo som n'Finn pleier å si at binyrene også trenger stoffskifte hormon for å funke. Kjenner meg forøvrig utrolig godt igjen i det med å spise lakris og sukker for å kompensere for manglende energi...story of my life.. Men du hva er stek-bar fornoe
    Steak-bar er tørket kjøtt+ kryddermarinade. Finnes også i pose i de fleste dagligvarer (ved siden av potegullet).
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn