Sitat Opprinnelig skrevet av Berit1974 Vis post
Takk, Jeanette:-)

Har kjøpt aminosyrer også, så nå skulle virkelig alt være dekket. Kjøpte også 7-keto DHEA og pregleone (eller hva det heter) krem og piller. Vanlig DHEA får jeg kviser av pluss diverse andre bivirkninger, tross liten dose.

Ellers er jeg fremdeles sliten i dag etter lørdagens tur. I morgen er jeg kanskje mer normal igjen, dvs sliten men ikke helt på felgen. Vært på innkjøring i barnehagen i dag. Heldigivs hadde de en seng der jeg satt og slappet av litt.....puh. Vurderer sykemelding men jeg skal prøve å jobbe et par uker for å se hvordan det blir. Er jo mindre slitsomt ved at barna ikke løper rundt og hoier men har fått ny sjef som skal doble omsetningen på kort tid så det er stress likevel. Men- skal gi det en sjans, vil jo gjerne jobbe og leve så normalt som mulig....
Jeg har også brukt en formue nå på 7 keto Dhea, pregnenolone piller og krem, b vitaminer, binyrecelleekstrakter og slike piller som skal bygge opp binyrebarken igjen... og aminosyrer og hc-pilller... Mannen min klør seg i hodet, og det skjønner jeg godt.. hehe Har ikke fått begynt på noe annet enn pregnenolonekremen enda...Bruker en liten dose vanlig dhea enda da..

Ønsker deg all mulig lykke til med barnehageinnkjøringen.. Det er nå slitsomt og det da.. Håper du får alle ønskene dine oppfylt mht. jobb og alt det andre ellers