Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
01-08-10, 20:01 #6
Sv: Cortef og DHEA fra i dag....
Kjenner meg igjen ja! Når jeg har gått meg en for lang tur, noe som er så lett å gjøre fordi det føles jo så godt der og da, blir jeg lettere svimmel og ganske så kraftløs etterpå.. Og kjenner det som brainfog og tretthet dagen etter.. Og kanskje også neste dag.. Dum er du da ikke, du er vel heller i en prosess som er ukjent, og er godt i gang med å lære hvordan du skal takle det hele..
Jeg kjenner på at jeg blir stresset av å sitte i ro og tvinne tommeltotter, så noe fysisk er godt for meg.. En halv time spasertur var godt i dag, har egentlig hatt en veldig bra dag, men klarte faktisk å begrense meg.. 
Og søtsuget kjenner jeg også til, særlig på kveldstid... Ikke noe spesiellt på dagtid.. Har klart meg bra lenge, men i går ble potetgullposen og kroneisen i frysern veeeldig fristende..
Sverget en større ed over meg selv i går kveld..
Men nøtter er jo sundt, og i kveld døyver jeg søthungeren med det.. Salte og krydrede nøtter..
Syns ikke at du er rar jeg, og du er da i gang med å løse knipa nå?
Binyresvikt gir jo søthunger, kroppen skriker jo etter sukker, så du gir jo kroppen det den vil ha egentilg..Paradoksalt nok..
Lurer på om jeg må slutte å ha slike fristende søte ting liggende rett foran øya mine..
Lignende tråder
-
DHEA
Av ella i forumet DHEASvar: 70Siste melding: 17-02-12, 07:05 -
7-keto DHEA
Av Anisa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 1Siste melding: 20-06-10, 20:31 -
Hydrokortison, progesteron, DHEA
Av Stina i forumet HydrocortisonSvar: 33Siste melding: 06-09-07, 22:59

Andrè Bjerke.
Svar med sitat
Bokmerker