Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
Vet du hvorfor legen ikke vil la deg få den prøven
jeg tenker jeg også vil pørve å få sjekket dette

Er det noen her som har fått sjekket dette??
Hei Kevlin!
Ikke noe man normalt sett driver med i vanlig praksis. De færreste er opptatt av antistoffer - og langt mindre modellering av immunforsvaret. Så vidt jeg har funnet ut er det bare noen få sykehuslab i Norge som analyserer disse prøvene.
Har ikke mast nok - og lagt det litt på hylla inntil videre. Merker forøvrig godt om jeg tar tilskudd/mat/drikke som er "feil" for meg - etter at jeg begynte systematisk å kjenne etter og føre oversikt over ting.
Klumpen i halsen kommer raskt tilbake, alle småinfeksjonene, osv. så har satset på å stole på meg selv og hva jeg føler/kjenner/opplever en stund siden jeg har blitt så mye bedre.

Før jeg finner en lege som er med meg på dette i Norge, jeg kan stole på og få noe hjelp av avhengig av hva resultatene viser er jeg på en måte like langt eller i det minste på egen hånd uansett, og akkurat nå er ikke det det aller viktigste for meg. Når jeg er ganske frisk må jeg gjøre friske ting ikke bruke all energien min på å jakte etter en lege som vil ta en blodprøve.

H:-)