Sitat Opprinnelig skrevet av Leya Vis post
Hei Yvette
Jeg merker fortsatt ingen forandring, men det er vel alt for tidlig for det enda ;-)
Jeg har noen voldsomme brennende smerter fra skuldrene og ut i armene og verker veldig i musklene :( Føler det som om jeg er underdosert, for jeg får innimellom en kraftig hjertebank (føles som om jeg blir kvælt/får angst.) Men jeg med at dette går over om ikke så alt for lenge !

Legen min hos Balderklinikken var veldig opptatt av binyrene mine når jeg startet der ifjor høst, men jeg kan allikevel starte litt egenbehandling og se om det hjelper.
Hei Leya. Har ikke slike smerter. Når det gjelder binyrene så tror jeg at jeg støtter disse ved egenbehandlng med DHEA-krem. Jeg er ikke sikker. Ellers merker jeg ingenting., Har lyst til å øke dosen, men venter litt til.

Ser at Siri Ann skriver om lakrisrot. Kanskje jeg burde prøve det med et blodtrykk på 100/60? Så mye prøving og feiling.

Til Siri Ann: Kan jeg spørre hvor stor dose Armour du tar pr dag? Mulig du har nevnt det? Eller mulig du ikke vil si det? Spør bare jeg. Som nybegynner.