Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
16-09-05, 13:56 #15
Det er tøffe tider både i det offentlige og i det private arbeidslivet. I jobben min pågår det store omorganiseringer, og det er signal på at mange vil miste arbeidsoppgavene sine på kontoret der de fysisk sitter nå, og vil de beholde jobbene sine så må de være villige til å flytte på seg. Og det langt borte fra hjemmet. Dette er ikke offisielt ennå, men det ligger i kortene. Så mange er engstelige, og det brenner under føttene på mange! Sluttpakker er mulige pr i dag.
Så også i forhold til dette så håper og ber jeg om at en uførepensjon blir innvilget.
Hvilke muligheter ser du for egen del da leya? Dagpenger? Jeg kan ingenting om arbeidstvister. Har du vært aktiv i fagforeningen? Håper uansett at det ordner seg for deg, men dette må være tøft psykisk - midt opp i sykdom ellers. Føler med deg. Gjett om!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
For høy start dose?
Av Mari82 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 29-12-07, 18:41 -
FT4 synker etter start med medisiner
Av sivcath i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 31-08-05, 21:24

Svar med sitat
Bokmerker