Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Hybrid View
-
16-09-05, 08:40 #1
Yvette; så godt å høre at det gikk så bra. Skjønner godt at du ikke hadde orket å krangle !
For min del gikk det ikke så bra. Jeg fikk brev av sjefen igår om at jeg ikke var innplassert i Telenor lenger... :evil: :evil: Tror faktisk hun ble overrasket over min rolige måte å reagere på...
Fikk masse ros av kolleger som jeg stilte opp for og trøstet og klemte og snakket masse med, som trodde jeg tullet når jeg endelig fortalte at jeg var i samme båt som de. Det var en virkelig tøff dag på jobb igår og jeg var den eneste av de overtallige som holdt ut i mange timer etter at beskjeden ble offisiell (jobbet faktisk littegrann også..)
Jeg har bestemt meg for ikke å godta sluttpakken, så da må de si meg opp og da blir det en arbeidstvist. Tror ikke jeg helt skjønner hvor tøft det kan bli på jobben, men nå føler jeg meg urettferdig behandla og aksepterer ikke kriteriene for utvelgelsen av meg....
Håper jeg får meg ny jobb i bedriften før det går så langt, jeg trives tross alt veldig godt her.
Lignende tråder
-
For høy start dose?
Av Mari82 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 29-12-07, 18:41 -
FT4 synker etter start med medisiner
Av sivcath i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 31-08-05, 21:24

Svar med sitat
Bokmerker