Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
13-09-05, 16:24 #5
Det gikk overraskende bra på møtet!
Litt skummelt når jeg kom inn, og tre personer satt bak bordet, hver av dem med en bunke papirer, men de var hyggelige og greie å snakke med.
De hørte på hva jeg hadde å si, og legen min var der for å støtte meg. Man har jo lov til å ta med seg noen, så mamma var med meg for å hjelpe meg å huske hva som ble sagt og sånt. Hihi, litt flaut å ha med mamma på møte når man er 24, men hadde ingen andre å ta med.
De ble enige om at tidsbegrenset uføretrygd i 3-4 år ble det beste alternativet for meg. Noe jeg synes er greit sålenge det ikke blir noen "sovepute" og jeg blir "glemt" i systemet. Men jeg skal få oppfølging både av trygdekontor og lege, så det skulle jeg ikke være redd for.
Mens jeg var der sørget jeg for å ta opp mitt ønske om å prøve Armour, tenkte at det ble vanskeligere for legen min å nekte, når de andre var tilstede, og de også vet at jeg har spist levaxin i over ett år uten å bli nevneverdig bedre.
Tror det fungerte, har legetime i neste uke, så da får vi se hvordan det gikk.
Lykke til i morgen Yvette!
Lignende tråder
-
For høy start dose?
Av Mari82 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 29-12-07, 18:41 -
FT4 synker etter start med medisiner
Av sivcath i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 31-08-05, 21:24

Svar med sitat
Bokmerker