Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
29-07-10, 01:01 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Jeg har nok ikke prøvd så mye forskjellig som mange av dere andre her, men begynte med progesta care og pregnenolone krem før jul, jeg hadde rask og god effekt av dette både mht overgangsalder og slitne binyrer som gjorde meg uvel og svett, eller rettere sagt kliss våt.
Problemet var bare at med såpass mye ekstra hormoner fikk jeg michelin fasong fra hoftene og opp,
har byttet ut disse med dim-plus og adrenal stress end og det fungerer veldig bra, har kremene i skapet og smører en gang i mellom hvis jeg føler jeg trenger litt ekstra, men generelt sett har det vært veldig nyttig og vellykket og sortere vekk og erstatte masse mot mer naturlige ting.
Har gått ned 3 kilo i utgangspunktet men overrasker meg at jeg plutselig på noen timer har gått opp både 1 og 1,5 uten noe god forklaring.
Vekten plager meg veldig enda for jeg har beholdt fine ben og armer men er i utgangspunktet storbystet og har brede skuldre så jeg blir merkelig når alle fleskeringene henger fra hoftene og opp, håpet dette skulle endre seg med annet inntak, er ikke bra for mine dårlige ledd og ødelagte knær å ligge 25+.
Men ser jo at det skjer litt så jeg venter tålmodig.
Når det gjelder trening er jeg meget bevisst og forsiktig,
akter ikke å medisinere meg mot stress pga overdreven trening,
trening er også stress, bra i små doser.
Alle mine remedier kjøper jeg på iherb og caredirect tror jeg.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker