Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Overdosert..
Threaded View
-
28-07-10, 19:54 #7
Sv: Overdosert..
Hei Blondie

Det med tissinga på natta har bare vært to netter. Ellers har jeg ikke merka noe til det. I natt var det helt greit igjen. Angående at jeg drikker mye er fordi jeg har vært mye varmere etter doseøkninga, og da blir jeg mer tørst. Jeg sjekker C-peptid hver gang jeg er hos legen, og ved siste måling lå den på 457 (ref 270-1290) Så ganske sikker på at det ikke ligger der
Jeg ble satt på Lio fordi legen sa jeg ikke konverterte nok fra T4,(T3 var for lav) men i den senere tid har jeg lurt på hvorfor han ikke øka levaxindosen slik at T4 ble høyere. (T4 har aldri vært over 15). Etter jeg ikke har merka noen forbedring og jeg fortsatt klagde over ekstrem slitenhet, økte han Lio'n ved flere anledninger. Han sa han ikke skjønte hvorfor jeg var så slapp og var overbevisst om at T3 var problemet. Så han fortsatte å øke Lio og ba meg følge nøye med på hjertebank etc. og ikke merka noe. Når jeg var der sist nå så han ingen forndringer på T3, men ville at jeg skulle fortsette med samme dosen.
Takk for tipset
Jeg skal gjøre endringer sakte, men sikkert nå. Er så drittlei av å ha det slik og er overbevisst om at problemet ligger i T4.
"Resultater kommer ikke servert på sølvfat. Man må jobbe hardt for dem."
Lignende tråder
-
Overdosert - Hva gjør jeg?
Av NoraH i forumet Lavt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 30-06-09, 19:51 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 03:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat
Bokmerker