Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Overdosert..
Threaded View
-
28-07-10, 19:37 #6
Sv: Overdosert..
Heisann
Det jeg reagerer på når du skriver er at du er tørst og drikker mye og tisser om natten. Har du sjekket blodsukkeret ditt? Dette er typiske tegn på diabetes og for å utelukke dette abefaler jeg deg å få det sjekket.
Jeg reagerer også på at du står på så høy dose med liothyronin. Når jeg brukte dette var det fordi jeg ikke omdannet nok fra T4 til T3. Derfor lurer jeg på hvorfor ble du satt på dette, også i så høy dose?
I likhet med n'Finn er jeg enig i at du bør ned på liothyronindosen og opp på levaxindosen, men jeg synes du bør finne ut hvorfor du ble satt på liothyronin før du velger å fjerne den helt.
Mulig du kjenner til dette fra før, men for å finne ut hvor mye liothyronin du skal fjerne og hvor mye levaxin du skal legge til, må du gange med ca 4. Det gir deg et greit utgangspunkt. Det betyr at 20mcg liothyronin tilsvarer 80mcg levaxin (rundt regnet) Så må du selv finne ut hvor du trives i forhold til medisinering:-)
Lykke til.
Lignende tråder
-
Overdosert - Hva gjør jeg?
Av NoraH i forumet Lavt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 30-06-09, 19:51 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 03:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat
Bokmerker