Viser søkeresultater 21 til 30 av 42
-
26-07-10, 18:40 #21
Sv: Sinus takyardi/stress
Jeg har ikke tatt medisinene på 3 uker. Takykardien har jeg hatt i rett over 1 uke. Bare beina som er iskalde.
Pulsen er nok relatert til stress vil jeg tro, blir bare litt forvirret når legevaktlegen og fastlegen mente om ikke stress så kunne det være medisinene, men har jo ikke tatt de på en stund så det er jo litt rat om det er slik..
Legen som har satt diagnosen tok en hel masse blodprøver og lister med symptomgjennomgang, så har vel egentlig følt at han har gjort riktig. I allefall nøye..
Han er jo en litt alternativ lege, så det kan ha noe med doseringen å gjøre, og at jeg reagerer ofte på medisiner så må ofte starte lavt og øke forsiktig, kan også ha noe med det å gjøre..
På legevakta i forrige uke, krysset legen bare av for fritt T4 og levaxinprøver.
Nå tok fastlegen de samme prøvene bare for å sjekke.Litt bekymret for hva som skjer i kroppen. Perifer vev resistens mot thyroid hormon og fibromyalgi/CFS. Armour fra aug'10
-
26-07-10, 19:00 #22
Javel, så dette oppstår i etterkant av Levaxin og Lio separasjon ?
Hvis dette skyldes ventrikkelarytmi kan jeg noen triks som egentlig er beregnet på idrettsforlk som får dette under høynivåtrening.
Det kan skyldes den nerven som gjør at hjertet trekker seg sammen.
Vagusnerven kan roes ved å trigge noen reflekser kroppen har.
Dykker-refleksen senker vagusaktivitet. Det er nok med å skvette vann i ansiktet eller en kald klut i panna - og holde pusten.
Dette fordi den tror at kroppen er under vann og senker da pulsen kraftig.
Det kan også hjelpe å stramme bukmusklene og sette seg på huk (omtrent som man skal på do)
Hosting kan også hjelpe.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
26-07-10, 19:06 #23
Ja, nå i etterkant, så er vel litt rart hvis det har noe med det å gjøre, iallefall med tanke på overmedisinering..
Nei, vet ikke jeg, kroppen min har det iallefall ikke godt..
Takk for tips, og masse kunnskap!!!
Litt bekymret for hva som skjer i kroppen. Perifer vev resistens mot thyroid hormon og fibromyalgi/CFS. Armour fra aug'10
-
26-07-10, 19:28 #24
Og det kan jo skyldes at du har lavt stoffskifte akkurat nå.
For.
Kroppen har jo nedregulert kjertelproduksjonen slik at summen av pillene og egenproduksjonen blir det kontrollsenteret i hjernen vil ha,
Når du så stopper pilletilskuddet skal kontrollsenteret øke kjertelproduksjonen igjen.
Og det tar tid......
Det kan være dette som skjer.
Og om kontrollsenteret er istand til å gjenopprette status, vil den bruke kortest tid om du lar pillene være.
Likevel, en liten dose på dager det virkelig er ikke kan man ty til.
Det vil forsinke prosessen litt, men kan være u-unngålig......
I perioden kan det være nyttig, og inspirerende, å følge med på blodprøver av fT4 og TSH, feks hver 14dag.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
26-07-10, 19:31 #25
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
26-07-10, 19:39 #26
Oi, alle trådene mine i en
Ja, da har iallefall folk nok bakgrunnsinfo til å svare..
Takk!
n'Finn: Kan høres ut som om du er inne på noe der, veldig spent på hva legen sier i neste uke.
Men om ikke stoffskiftesykdom vises på blodprøver må det jo være vanskelig å måle det i blodet, medisiner og alt, eller?!Litt bekymret for hva som skjer i kroppen. Perifer vev resistens mot thyroid hormon og fibromyalgi/CFS. Armour fra aug'10
-
26-07-10, 19:52 #27
Sv: Litt bekymret for hva som skjer i kroppen
Fant dette på nettet.. Bare en tanke jeg fikk..
Side Effects of Naltrexone - for the Consumer
Naltrexone
All medicines may cause side effects, but many people have no, or minor, side effects. Check with your doctor if any of these most COMMON side effects persist or become bothersome when using Naltrexone:
Anxiety; appetite loss; chills; constipation; delayed ejaculation; diarrhea; dizziness; drowsiness; feeling down; headache; increased energy; increased thirst; irritability; joint and muscle pain; low energy; nausea; nervousness; sleeplessness; stomach pain/cramps; vomiting.
Read more: http://www.drugs.com/sfx/naltrexone-...#ixzz0uoda4xe5
-
26-07-10, 19:58 #28
Ser hva du mener Jeanette, men dette gjelder for vanlig dose Naltrexone 50mg,
ved lavdose tar man som regel 3mg-4,5mg.
Men man vet jo aldri kanskje 4,5mg var for mye for meg.. Kan være litt vanskelig å finne riktig dose, som ved så mange andre medisiner..Litt bekymret for hva som skjer i kroppen. Perifer vev resistens mot thyroid hormon og fibromyalgi/CFS. Armour fra aug'10
-
26-07-10, 20:07 #29
Tidligere tråde om Naltrexone:
- LDN (Naltrexone) og autoimmunitet (af Nora)
- Naltrexone(HCL) (af Gunnda)
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
26-07-10, 21:49 #30
Naltrexone brukes jo for å redde heroinmisbrukere fra overdoser.
Det er en opiatantagonist, og settes rett i halspulsåra, noe som medfører at den det gjelder blir edru nesten momentant - og fly forbanna for da er jo hele skuddet bortkasta.
Slik er livet for noen......
Nå er preparatet forresten trukket fra markedet og overdoseteamet må få dette på registreringsfritak. Gudene må vite hvorfor !
Effekten av lavdosert Naltrexone er helt anderledes og benyttes på helt andre indikasjoner. Så lav dose kan neppe være symptomgivende i alminnelighet.
Dette brukes på en rekke indikasjoner, så hvem vet - jeg tror ikke det finnes noen skikkelig oversikt ?
http://www.lowdosenaltrexone.org/bbihari_cv.htm• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Pingvinen i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 13Siste melding: 12-03-12, 14:09 -
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 3Siste melding: 11-03-12, 09:03 -
Discoverer of Low Dose Naltrexone, Dr. Bernard Bihari
Av Mod i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 10-02-12, 18:21 -
Low Dose Naltrexone - andre som har forsøkt det?
Av evelin i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 0Siste melding: 03-02-12, 07:33 -
lavt stoffskifte = fibromyalgi??
Av mojavi i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 7Siste melding: 24-10-09, 23:56
Svar med sitat

Bokmerker