Sitat Opprinnelig skrevet av fall Vis post
Samme dag (før jeg begynte å øke dosen) ble jeg veldig svimmel og klarte ikke kjøre hjem. Vært svimmel/uvel mye tidligere, men ikke så galt at jeg ikke kunne kjøre bil. Sjekket for krystallsyke osv.
Har omtrent ikke klart å kjøre bil siden.
Vært mye plaget med migrene og kvalme/oppkast i tillegg.
Da jeg kom hjem fra ferie i begynnelsen av juli, følte jeg meg kraftløs i hele kroppen, var sengeliggende i en uke, svimmel, kraftløs, nummenhet i armer og ben. Oppkast, kjevestramminger/smerter og migrene noen av disse dagene. Var så sliten at jeg ikke fikk sove engang. Betennelser i rygg og nakke. Orket ikke ta medisiner.
Fant dette på nettet.. Bare en tanke jeg fikk..

Side Effects of Naltrexone - for the Consumer
Naltrexone
All medicines may cause side effects, but many people have no, or minor, side effects. Check with your doctor if any of these most COMMON side effects persist or become bothersome when using Naltrexone:

Anxiety; appetite loss; chills; constipation; delayed ejaculation; diarrhea; dizziness; drowsiness; feeling down; headache; increased energy; increased thirst; irritability; joint and muscle pain; low energy; nausea; nervousness; sleeplessness; stomach pain/cramps; vomiting.

Read more: http://www.drugs.com/sfx/naltrexone-...#ixzz0uoda4xe5