Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Hybrid View
-
26-07-10, 19:52 #1
Sv: Litt bekymret for hva som skjer i kroppen
Fant dette på nettet.. Bare en tanke jeg fikk..
Side Effects of Naltrexone - for the Consumer
Naltrexone
All medicines may cause side effects, but many people have no, or minor, side effects. Check with your doctor if any of these most COMMON side effects persist or become bothersome when using Naltrexone:
Anxiety; appetite loss; chills; constipation; delayed ejaculation; diarrhea; dizziness; drowsiness; feeling down; headache; increased energy; increased thirst; irritability; joint and muscle pain; low energy; nausea; nervousness; sleeplessness; stomach pain/cramps; vomiting.
Read more: http://www.drugs.com/sfx/naltrexone-...#ixzz0uoda4xe5
-
26-07-10, 19:58 #2
Ser hva du mener Jeanette, men dette gjelder for vanlig dose Naltrexone 50mg,
ved lavdose tar man som regel 3mg-4,5mg.
Men man vet jo aldri kanskje 4,5mg var for mye for meg.. Kan være litt vanskelig å finne riktig dose, som ved så mange andre medisiner..Litt bekymret for hva som skjer i kroppen. Perifer vev resistens mot thyroid hormon og fibromyalgi/CFS. Armour fra aug'10
-
26-07-10, 20:07 #3
Tidligere tråde om Naltrexone:
- LDN (Naltrexone) og autoimmunitet (af Nora)
- Naltrexone(HCL) (af Gunnda)
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
26-07-10, 21:49 #4
Naltrexone brukes jo for å redde heroinmisbrukere fra overdoser.
Det er en opiatantagonist, og settes rett i halspulsåra, noe som medfører at den det gjelder blir edru nesten momentant - og fly forbanna for da er jo hele skuddet bortkasta.
Slik er livet for noen......
Nå er preparatet forresten trukket fra markedet og overdoseteamet må få dette på registreringsfritak. Gudene må vite hvorfor !
Effekten av lavdosert Naltrexone er helt anderledes og benyttes på helt andre indikasjoner. Så lav dose kan neppe være symptomgivende i alminnelighet.
Dette brukes på en rekke indikasjoner, så hvem vet - jeg tror ikke det finnes noen skikkelig oversikt ?
http://www.lowdosenaltrexone.org/bbihari_cv.htm• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
02-08-10, 16:53 #5
Tenkte bare jeg skulle oppdatere tråden med siste nytt..
Har fått påvist mycoplasmainfeksjon som svekker cellene i kroppen.
Legen forklarte det på denne måten: "Fibrositt (fibromyalgi) er manglende effekt av thyroidhormoner fordi cellene er svekket, svake celler reagerer svakt på hormoner." Fikk noen nettsider å lese på, mye å sette seg inn i.
Mineralene i kroppen var i veldig ubalanse også, så fikk et eget mineral opplegg og følge + b-vit. sprøyter.
Han skrev ut Armour til meg, det var ikke bare bare å få ut på apoteket siden det må sendes inn og godkjennes.
Noen som har fått avslag på Armour?Litt bekymret for hva som skjer i kroppen. Perifer vev resistens mot thyroid hormon og fibromyalgi/CFS. Armour fra aug'10
-
02-08-10, 17:14 #6
Du trenger ikke bekymre deg for å få avslag på Armour. Behandlingstiden er kun en formalitet. Hvor har du påvist mykoplasmainfeksjon? Vet dette kan være vanlig i lungene, men blir litt usikker når du sier at det svekker cellene i kroppen
Hva slags behandling gir han deg mot mykobakteriene da?
-
02-08-10, 17:28 #7
Som jeg forsto på legen gjør mycoplasmainfeksjonen at man kan få utmattelse i ettertid, dette gjør et eller annet med cellene.
Mycoplasmaen er noe min tidligere fastlege ikke har klart å påvise, hun var altfor opptatt med å kalle meg deprimert. Har mest sannsynlig hatt den en tid.
Hvetegress og kollodialt sølv som behandling uten om alt dette andre (meget alternativ lege
)
Har ikke fått lest meg opp på all infoen legen jeg har vært til nå har gitt meg, så er litt forvirra selv her.
Det er noe med at cellene ikke klarer å produsere energi.. Sliter litt med å finne ordene her.
Fikk iallefall en nettside å se på http://drlowe.com/
Dr. Lowe sier at tester/erfaring viser at ca. 40% av de som har FM er thyroid hormon resistente.Litt bekymret for hva som skjer i kroppen. Perifer vev resistens mot thyroid hormon og fibromyalgi/CFS. Armour fra aug'10
Lignende tråder
-
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Pingvinen i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 13Siste melding: 12-03-12, 14:09 -
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 3Siste melding: 11-03-12, 09:03 -
Discoverer of Low Dose Naltrexone, Dr. Bernard Bihari
Av Mod i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 10-02-12, 18:21 -
Low Dose Naltrexone - andre som har forsøkt det?
Av evelin i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 0Siste melding: 03-02-12, 07:33 -
lavt stoffskifte = fibromyalgi??
Av mojavi i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 7Siste melding: 24-10-09, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker