Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Hybrid View
-
26-07-10, 12:10 #1
Sv: Svar på binyrestatus er kommet...
Hei!
Så bra du har fått svar, Jeanette!
Jeg synes du burde få kortison med disse svarene.
Mine prøvesvar fra Balder (og Aker regner jeg med. Husker ikke ref men husker at legen nevnte at øvre grense var 27) er
13.8
8.1
5.5
0.8
Jeg fikk umiddelbart kortison med disse svarene. Ba egentlig ikke om det selv en gang. Jeg har jo egentlig litt "bedre" svar enn deg til og med. I tillegg målte jeg 50 på kortisol i døgnurin (ref 45-275). Tror mulig at dette støttet opp under cortef behandling, for legen sa at spyttprøvene ikke var så forferdelig ille i seg selv.
Gunnda, kan jeg be deg om at du sender linken til meg også? Jeg har akkurat begynt med cortef og kommer til å gå tom en stund før legetime 20. august. 50 piller holder ikke så lenge! Var det forresten ikke et annet tilsvarende merke som fantes, men som ikke var like dyrt? Mener å huske å ha lest det et sted her på forumet.
Har ikke merket voldsom effekt av Cortef ennå (går kun på 10 mg- er under opptrapping), men jeg merker litt, og det er fantastisk deilig
Tenker som Ruth skrev i en annen link, at jeg selv om det er pes og leit slik situasjonen er, så er jeg utrolig takknemlig for å få prøve både Erfa og Cortef. Håper jo å kunne gå av Cortef'en om seks mnd, men den tid, den sorg....
Sist endret av BeritM; 26-07-10 kl 12:31 Begrunnelse: tilleggsinfo
Lignende tråder
-
Endelig er jeg kommet dit jeg skal :)
Av Qa i forumet PresentasjonerSvar: 14Siste melding: 20-12-09, 20:07 -
Har ERFA kommet til noen andre land?
Av camomilla i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 1Siste melding: 09-11-09, 12:09 -
Svar på prøver, lav FT 3
Av Månelys i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 20-03-08, 19:08 -
hjelp med hvordan jeg kan få kommet igang å jobbe... please?
Av Lissa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 13-10-06, 21:21

Svar med sitat
Bokmerker