Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Threaded View
-
24-07-10, 11:53 #21
Spiser veldig veldig mye olje og fisk, tar ofte en skje kokosolje og spiser det også. Jeg har fantastisk glødende,ren sunn og flott hud som følge av kostholdet mitt, men håret mitt har for evig og alltid vært forferdelig flokete og tørt. Som gir dreads, som noen beskrev over her. Er temmelig sikker på at 2200kcal er alt for mye for noen med min lille ramme. Jeg er ingen stor og høy person, det legger seg rett på midjen, noe som heller ikke er sunt. Jeg vet at lavt stoffskifte fører til veldig tørt hår, alltid lurt litt på hvorfor og hva man kan gjøre med det. å hoppe opptil over 2000kcal om dagen er ikke noe jeg tror jeg bør gjøre. I og med at huden min ser såpass flott ut tror jeg ikke det er kosthold som er problemet uten at jeg er 100% på det. Det skal sies at jeg veldig ofte er godt oppi 1500kcal om dagen, som er mer enn nok for min kropp etter min erfaring. Det er ikke sunt å være overvektig heller.
Skogstad, hvilken hårkur bruker du? Bruker ofte forskjellige oljer i håret, mens det hjelper litt, blir bare ofte veldig fett i lengden uten at det slutter å floke seg veldig og være slitt :(
Det skal også sies at jeg har fine tenner og negler, bare ikke hår :(TSH 3.4, ingen påviste antistoffer. Levaxine siden mars 2010
Lignende tråder
-
Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose
Av GJV i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 09-05-09, 11:36 -
Er ny her. Har hypothyreose og blir ikke bra
Av Rufus i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 30-01-09, 22:55 -
Jeg blir ikke klok på dette, noen som kan hjelpe meg?
Av Veronica i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 19-08-08, 09:23 -
Verdiene blir ikke stabile.......
Av Solstråle i forumet Normalverdiene?Svar: 28Siste melding: 02-08-08, 18:20 -
Blir ikke bedre etter operasjon...
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 14-02-07, 14:05

Svar med sitat
Bokmerker