Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
24-07-10, 05:19 #9
Sv: Dere som vellykket har gått ned + 10kg
Har 1000 kroners spørsmål til dere:
De fleste av dere er jo trygdet, og lever som oftest i et forhold. Og da har jo dere litt mer å rutte med.
Og de fleste av dere, lever jo av sunn mat, med masse grønnsaker, frukt, osv.
Alt det sunne koster jo masse penger, veldig masse penger. Så da lurer jeg på, hvordan i det huleste klarer dere dette økonomisk????????????????
Jeg har jo midlertidig trygd, har søkt om varig, men har ikke sjans i havet, til å leve sunt!!!!!! Først fordi, jeg bor langt mot nord, på landet, der det meste av grønt i butikken er svart og muggen; og fordi jeg har masse utgifter som skal betales. Og når jeg da skal f.eks. lage kylling salat, koster deg meg ca 250 kr!!! Ferdig laget, som fantes før her, men ikke nå, kostet kun 50-60 kr!!!! Og en kylling salat varer jo ca 3-4 timer, og resten som blir igjen, varer sånn ca 2-3 timer. Men jeg kan jo ikke bare leve på kylling salat, da vokser det jo både vinger og grønnsaker på meg. Kjøtt tørr jeg nesten ikke røre, da fyker vekten opp et par kilo med en gang. Og fisk begynner jeg å snart å hate!!!!
Det sier jo seg selv, at å leve sunt, for min del, er veldig vanskelig!!!!! Jeg blir jo i tillegg ikke mett, av å spise noen salatblader, litt nøtter, litt kyling, og sånt, da stanger jeg hodet i veggen etter 1 time!!!!!
Så jeg skjønner over hodet ikke hvordan dere klarer dette....... *phu*
...og ikke kom å snakke om tilvenning, at etter ca et par dager, så er du ikke så sulten mer!!! For det hjelper over hodet ikke for min del!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Litt sinna nå her jeg *sorry*Sist endret av helgemann; 24-07-10 kl 05:29 Begrunnelse: Glemte ett par ting som vanlig
Lignende tråder
-
Til dere som har gått over til Armour
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 40Siste melding: 13-09-09, 17:56 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Jeg har gått ned i vekt!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 24-05-06, 17:12 -
Gått opp 3 kilo...
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 01-10-05, 13:57

Svar med sitat
Bokmerker