Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
23-07-10, 11:28 #1
Sv: Det ble "sivil ulydighet" - et frustrasjonsutbrudd
Vel. Det skal vi i så fall bli to om... Jeg makter 80% nå, men det er ikke særlig stabilt og jeg vet ikke om jeg fortsatt vil gjøre det når det ikke er "ferierolig" og sommer. Og jeg er bare 36, for pokker.

Jeg har ikke satt meg noe særlig inn i antistoffene ut over at selen kan ha positiv virkning. Så jeg spiser en del selen, men jeg vet ingenting om antistoffenes virkning i kroppen ut over at de dreper kjertelen.
Ja, det er jeg på den måten at smertene som likner carpal-tunnell syndrom stort sett er borte, jeg fryser ikke så mye og humøret og energien er bedre. Men det svinger en del.
Men jeg har mer å gå på... samt at forbrenningen ikke er "med" meg og jeg har begynt å få rygg-/leddsmerter. Jeg vet ikke om disse henger sammen med vektøkningen eller ikke ...
Jupp. Jeg er klar over manglende støtte. Det jeg tenker er at "noen" vinner også i lotto. Og siden jeg uansett skal ha t4-tilskudd på ubestemt tid er det ingen vits i å krabbe rundt grøten om man kan løpe.
Takk. Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvordan oppblomstringen&nedbrytningen fører til økt stoffskiftehormon?
At legen min ikke er vesentlig interessert i stoffskiftesykdommer er det dessverre ingen tvil om fra før. Men siden jeg gjerne vil beholde han som fastlege forøvrig (og tilbudet er "trangt" her jeg er) sitter jeg litt i klemma. Skal til Heggeli i august og vil nok la det bero til da. Får jeg ikke et godt liv på levaxin så kanskje kombinasjonsbehandling eller bare "gammel gris" kan være tingen.
Boka fant jeg under leting i gamle innlegg i dag og står på innkjøpslista.
Takk.
PS - ja, det er vel slutt på å jage vogner... får vel holde meg til stoler heretter...
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
23-07-10, 12:00 #2
Du vet jo at på Aker sier de at de med Hashimotos skal opp i øvre del av referanseområdet. Du har jo endel igjen før du er der. Jeg ville økt og sett om jeg kom opp der, og kjent etter om det var det gode stedet å være. Jeg blir mer og mer sjokkert over hvor lite legene kan om dette

Som du sier er kanskje kombibehandling det rette for deg. bra du skal til Heggeli. Synd at vi må ha god råd for å bli bedre av denne sykdommen
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
23-07-10, 12:58 #3
Ja, legen sa jo også "opp mot 20 på ft4" sist og det var derfor jeg ble så sjokkert nå.
Ved den høyeste prøven jeg hadde der - den med ft4 på 15,9 - da følte jeg meg omtrent "som før". Men det var jo på 50% sykemelding da... Jeg vil gjerne kunne føle meg sånn på 80% også. Helst i 100%, men det er jeg rett og slett ikke sikker på at det er reelt å håpe på.
Ser virkelig fram til Heggeli. Og gruer meg til vinteren.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

H:-)
Svar med sitat

Bokmerker