Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
20-07-10, 22:13 #11
Sv: Jeg tror jeg blir gal her...
Først vil jeg takke for tilbakemeldinger fra dere, setter veldig stor pris på det enten det er den ene eller den andre veien

I innlegget skulle det stått psykiske problemer som legen mente jeg kanskje hadde.
Vel, legen sa jeg bare skulle fortsette med samme dose.
N`Finn, vet ikke helt om jeg forsto hva du mener? At jeg klager uberettiget? At jeg innbiller meg ting.
I såfall burde jeg bli lagt inn for av de symptomene jeg har verst nå så er det veldig dårlig hukommelse, glemmer ord, hører feil når folk snakker, trøtt hele tiden, øresus til tider, frosne legger, blir ekstrem varm om jeg gjør noe som helst, og kald om jeg ikke gjør noe, humør som svinger like ille som en berg og dalbane, gråter omtrent hele tiden, tenker at alle har det bedre dersom jeg ikke er her, hyppige betennelselignende vondter som går over like fort som dem kommer, mm.
Jeg har tatt vitaminer som jegn, kalsium, magnesium og folat i flere år som tilskudd men sluttet med det like før jeg dro til norge den 25 mai. Hadde jeg ikke gjort det er jeg sikker på at jernlagrene mine ville vært dårlig for jeg har alltid måttet ta tilskudd hver gang jeg har sjekket det før jeg begynte å ta det fast. Fra så langt tilbake som jeg kan huske (og akkurat det husker jeg, hehe)
Burde jeg begynne med 25 hver dag eller bare noen ganger i uken? Jeg er jo også så redd for egentlig å gjøre noe jeg kanskje ikke burde gjøre. ÅÅÅÅÅÅÅ det er bare så vanskelig.
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker