Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Håper på litt hjelp
Hybrid View
-
20-07-10, 20:46 #1
Sv: Håper på litt hjelp
Kjære snille deg.

Dette er ikke skolemedisin, men homeopatmedisin. AKKURAT det skal du si til din nye lege. (homeopater gir bittesmå mengder av medisiner for å trigge reaksjoner i kroppen...det er IKKE det leger skal drive med)
Få målt din nye anti TPO. Ikke for at det er så mye å gjøre med den, men det hadde vært interessant å se hva den lave dosen du har fått har gjort med antistoffene dine. Noen mener antistoffer i seg selv kan påvirke formen.
-
21-07-10, 07:27 #2
Nonstopp, hvor bor du? Du kan jo be om å få henvisning til Thyreoideaklinikken på Aker, og spesielt be legen skrive at du skal til overlege Louise Koren Dahll, det ser ut til at hun doserer slik at folk ligger høyt på FT4. Mange av oss har i ren fortvilelse prøvd å lære oss selv og stoffskiftet å kjenne, og øke doser på egenhånd. Og fortalt legen om det etterpå, når livskvaliteten har økt.
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
21-07-10, 20:17 #3
-
21-07-10, 21:46 #4
Da kan du jo be legen din om å henvise deg til Aker. Ikke alle kommer inn der, men er du heldig og blir undersøkt kan du få vite mye om tilstanden din som ikke fastleger kan undersøke.
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
26-07-10, 22:46 #5
Lignende tråder
-
Hei, trenger litt hjelp :)
Av mjohank i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 23Siste melding: 21-12-09, 17:39 -
Håper noen kan hjelpe meg litt...veksler stoffskiftet mitt??
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 03-04-08, 19:55 -
Ny her, trenger litt hjelp!
Av trude.lutt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 29-10-07, 16:15 -
Beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 13-05-07, 19:46

Svar med sitat
Bokmerker