Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
20-07-10, 20:25 #11
Sv: Jeg tror jeg blir gal her...
Heisann Trude
Skjønner godt dette med økonomi. Har selv brukt tett oppunder 10 000 kr på legebesøk, medisiner og kosttilskudd det siste halvåret. Min trøst er at hvis jeg er frisk, kan jeg jobbe istede for å ende opp som ufør. Jeg kan være mor for mine barn og en kone for min mann. Forstår likevel at din situasjon ikke nødvendigvis er lik min.
Av prøvene dine ser at du med hell kan ha høyere B12, så det kunne lønne seg å ta et tilskudd. At du trenger å øke medisindosen din er det ingen som helst tvil om. Veldig rart legen din ikke sa noe om dette
Det er jo hun som skal gi deg råd om hvor mye. Men når hun engang ikke har gjort det, må du ikke drive å avvente dette. Hele kroppen din går jo i dvale.
Hvis det er riktig slik som jeg oppfatter deg at du står på 50 mcg Levaxin, vil jeg anbefale deg å starte med å øke med 25mcg og jobb videre derfra. Vent et par uker mellom hvoer doseøkning siden Levaxin jobber så langsomt i kroppen din. Lytt til deg selv. Forstår at det er vanskelig for deg å få legehjelp der du er, derfor blir det vanskelig å få fulgt opp med nye prøver også. Ville først og fremst anbefale deg å skaffe deg legehjelp somkan følge deg opp
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker