Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Håper på litt hjelp
Threaded View
-
20-07-10, 15:09 #9
Sv: Håper på litt hjelp
Hej Nonstopp
Det er beretningerne som din, der af og til gør mig bange for at logge på forummet. Beretninger som din er mange! Den vidner om, at de mennesker som var/er så fornøyde, de er en skamplet på lægestanden og ikke en læge-titel værd!
25 mcg Levaxin 5 gange ugentligt er så ringe en dosering, at den kun og udelukkende påvirker niveauet af TSH. Det gør INGEN nytte for dit stofskifte og jeg kan (fandme) godt forstå, at du vejer 115 kg. Du kan simpelt hen IKKE veje mindre med det ekstremt lave stofskifte.
Når du får 25 mcg Levaxin/dag bliver kun din hypofysen fornøjet. Den bliver snydt til at "tro" at der er stofskiftehormoner i dit blod nok til en TSH-reaktion på 4-5, mens det højst sandsynligt (uden Levaxin) ville være langt højere. Levaxin har kun en effekt på stofskiftet såfremt den indtages i tilstrækkelige høje doser, ellers påvirker den kun hypofysen/TSH. Ikke andet! Det betyder, at i virkeligheden kan du have stofskiftet så lavt, som kunne svare til f.eks. TSH på 10, 15 eller højere, men Levaxin blokerer for det rette resultat af blodanalyser, fordi den får hypofysen til at "tro", at der er langt mere stofskiftehormon i dit blod end tilfældet er.
TSH er IKKE et stofskiftehormon. TSH er kun det signalhormon hypofysen sender ud til skjoldbruskkirtlen med "krav" om at øge eller sænke stofskiftehormon-produktionen.
"25mg i 3år også gjennom en graviditet" er en forbrydelse! MED ANTISTOFFER!! En lægelig kriminel fejl, der burde straffes med fængsel! Ikke blot du, men også dit barn bliver påvirket af, at du ikke havde stofskiftehormoner nok til både dig selv og dit barn. Gravide på rette medicindosering på f.eks. 150+ mcg skal have sin medicindose øget med op til 100%, allerede fra første trimester og den anden med. Du bliver nødt til, først at slås for ordentlig behandling for dig selv og næst - alt den viden du efterhånden erhverver dig om lavt stofskifte - kommer du til at have brug for også når du skal holde øje med dit barns opvækst.
Det er (beklager meget at måtte skrive det) en reel mulighed for, at dit barn vil udvikle lavt stofskifte selv senest i teenageårene, hvis ikke før. Det er en begrundet formodning og vi kan alle håbe, at det ikke sker, men skulle det ske, da vil du vide uendeligt meget mere end mange forældre (uvidende om sygdommen) til børn med lavt stofskifte. Mange lader sig nemlig tørre af med at "vente og se", mens børnene mister deres barndom til sygdommen, uden behandling. Derfor er det så vigtigt at lære om denne sygdom i tide, mens man endnu er så ung at man kan vinde meget af sit eget liv tilbage og sit barns, hvis uheldet er ude.
Hvis du har din mand, eller andet familiemedlem, eller en god ven som kunne være bisidder for dig hver gang du overhovedet skal tale med "helsepersonel", ville være det bedste! Erfaringerne viser, at lægerne er langt mindre tilbøjelige til at "hænge hjernen udenfor" og negligere patienten, hvis der er "vidne" med i konsultationen. Det har alle patienter lovbefalet ret til, og en læge må ikke afvise en bisidder. Det plejer jeg råde alle til, som har historie bag, der ligner din og de tilbagemeldinger jeg får fra dem, som konsekvent er begyndt at bruge en bisidder i alle kontakter med helsevæsenet er samstemmende positive. Folk siger faktisk direkte, at intet kan få lægen til at lytte og respektere, som tilstedeværelse af en bisidder i konsultationen.
I den situation du befinder dig i nu, er en bisidder næsten vigtigere end behandling (som du jo alligevel ikke får). Håber du vil overveje mit forslag.
Lær, lær og lær, og lykke til med det hele!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hei, trenger litt hjelp :)
Av mjohank i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 23Siste melding: 21-12-09, 17:39 -
Håper noen kan hjelpe meg litt...veksler stoffskiftet mitt??
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 03-04-08, 19:55 -
Ny her, trenger litt hjelp!
Av trude.lutt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 29-10-07, 16:15 -
Beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 13-05-07, 19:46

Svar med sitat
Bokmerker