jo, man er jo i tvil.....
Jeg kjenner meg godt igjen i det : mange valgmuligheter - ingen hjelp i det proffesjonelle milø.
Og det er heller ikke så godt å få hjelp av andre (som oss) i lignende situasjoner, for vi er jo forskjellige. Hos noen kan lavt stoffskifte gå ut over det ene, hos andre - det andre.

Så jeg vil jo ikke råde deg til annet enn å finne deg selv ved å prøve deg frem på en forsiktig måte.
Les gjerne her og på nettet og sett deg inn i din situasjon så godt du kan (det er du jo godt i gang med).

Generelt er ikke stoffskiftehormondosen kritisk på kort sikt, men er det på lang sikt. Den er langtidsvirkende og har en halveringstid i kroppen på en hel uke. En dose man har brukt lenge, kan man "glemme" i flere dager før man merker det. Man kan også ta en dobbelt dose uten at man merker det.
En endring av dosen oppnår ikke full effekt før etter flere måneder.

Så er det jo mange her - det er bare å spørre

Edit:
jo- Thyroid-S hadde jo en god virkning på blodprøvene - og for håpentlig på deg, det er jo det viktigste.
Man kan jo regne med at kjertlen ikke fungerer som den skal, og at du bør lære deg hvordan kjertlen doserte deg - og gjøre det likedan.