Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
19-07-10, 21:44 #5
Sv: Hashimotos og binyretræthed.
Hei....vi er ikke mange inne her på Thyroid-S, tror jeg, men "hyggelig" med flere!
Jeg TROR kanskje at n,Finn mente du kunne prøve å gå ned til 120mg(2GRAIN),for å se om det i seg selv ville bedre binyrene.....
Cortisol er det ene hormonet binyrene produserer.
Vi som går på HC, Cortef tar ren erstatning for for lav egenproduksjon.
(hvis du en dag trenger hjelp der, sender du meg en PM!!).
Når det gjeldr binyreekstrakt inneholder de "ulike" ting, men noen kan ha litt cortisol i seg. Du ser det sikkert på innholdsfortegnelsen.
Ved inntak av binyreekstrakt kan det (som ren kortisol) gi overdosesymptomer, fordi stoffskiftet rett og slett vil fungere bedre...
Men som sagt før, du kan trykt ta begge samtidig...og så kjenner du etterhvert hva du føler?!
(Og som Anisa har nevnt, virker det som vår thyroid er time-release, og det gir jo en jevnere tilførsel av T3 utover dagen...)Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Test dig selv for binyretræthed (iris-testen)
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 06-03-12, 08:00 -
Hårmineralanalyse og binyretræthed
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 2Siste melding: 05-02-12, 11:29 -
Kan ikke øge dosis pga binyretræthed?
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 08-01-10, 11:56 -
Binyretræthed, søvnmangel, cortisol, melatonin, DHEA m.m.
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 30-11-09, 17:35 -
Adrenal-Thyroid Connection - binyretræthed
Av ninus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 20-02-08, 20:38

Svar med sitat
Bokmerker