Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
19-07-10, 13:24 #32
Sv: Min erfaring med Binyremedisin- Cortef
Kjære Blomst (
)
En slik blodprøve kan du enkelt be legen din å rekvirere.
En dyrkningsprøve av urin kan ta ca en uke å få svar på. Du kan be legekontoret ringe sykehuslaboratoriet å etterlyse svaret.
Jeg har selv hatt residiverende uriveisinfeksjoner (UVI) og kan skrive under på at det er et helvete....Symptomene du beskriver kan i høyeste grad være UVI, og selv om du ikke hadde nyrebekkenbetennelse når du oppsøkte lege i første omgang, kan infeksjonen ha utviklet seg hvis det er manglende effekt av Selexid.
Fikk selv Selexid i fjor pga UVI. Har tidligere allitd brukt Trimetoprim eller Furadantin. Nå er Selexid blitt førstevalget pga resistensutvikling. Jeg har aldri hatt bivirkning av de to sistnevnte medisiner, men det fikk jeg av Selexid, skikkelig kvalm og uvell under hele kuren, så det kommer jeg ikke til å gå med på å få igjen
Lignende tråder
-
Erfaring med akupunktur?
Av smgj i forumet Alternativ behandlingSvar: 4Siste melding: 13-04-13, 22:58 -
Cortef og DHEA fra i dag....
Av BeritM i forumet HydrocortisonSvar: 16Siste melding: 05-08-10, 10:46 -
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker