Da skal jeg se om jeg ikke kan få tatt en slik blodprøve. Kan man få tatt en slik ved en vanlig henvendelse på legekontoret?

Jeg går til en lege som tenker helhetlig. Bruker bare min allmennlege til sykemeldinger, blodprøver og den slags "småtterier", men langtidsbehandlinger får jeg hos en annen.

Kjenner fortsatt murring nederst på høyre side, litt ovenfor hofta, samt høyre siden fremme i underlivet, kvalme og tungpustenhet.
Ringte legekontoret i dag for å høre på den prøva siden den skulle sendes til dyrkning. Det var mer utslag på hvite blodlegemer enn vanlig som gjorde at de sendte den videre. Er veldig spent på hva de kommer frem til og skal ringe igjen i morgen. Kjenner meg jo fremdeles slapp/vissen med hetebøyer innimellom. Har bare to tabl. å ta igjen av kuren, så jeg reagerer tydeligvis ikke så veldig bra på den Selexid-kuren de har satt meg på, om jeg ikke har fått medisiner forgjeves... Er det ikke det ene så er det det andre
Det er jo merkelig. Jeg er uvel, men har ingen feber....

Må bare legge til til dere som har sendt meg private meldinger hvor jeg ikke har svart. Jeg legger ikke ut veldig detaljerte ting her på forumet om hvor jeg går, hvem lege, alder, etc. og når jeg ikke kan svare så lange meldinger på PM, så må det bare bli sånn, men jeg håper dere får hjelp hos noen flinke leger likevel eller søk rundt på forumet. Noen flinke leger er vel nevnt allerede