Viser søkeresultater 1 til 10 av 15

Hybrid View

Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Nord-Norge
    Alder
    49
    Meldinger
    498

Standard Sv: Personlig hygiene

Synd at vi ikke har krav på å få hjemmehjelp, slik andre får det. Regner med at det er lite vits å oppsøke NAV om det, de vil vel bare flire meg opp i øynene...

Kanskje jeg skulle solgt alt sammen, og flyttet ut i skogen... *hmm* (Back to basic)

...men det er jo deprimerende, når man ikke klarer å vaske huset og seg selv. Og i tillegg, som jeg, har katt, da blir det kjempe problem, med kattehår over alt...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Det med kattehår opplever jeg også. De ligger igjen overalt - særlig der teppet er på det lyseste og de mørke pelsdottene vises best! Jeg ønsker meg en slik robotstøvsuger jeg, en sånn som går av seg selv:
    http://www.forbrukertipset.com/vids.asp?news=139804
    Men jeg har ikke råd.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Nord-Norge
    Alder
    49
    Meldinger
    498

Sitat Opprinnelig skrevet av sonja Vis post
    Det med kattehår opplever jeg også. De ligger igjen overalt - særlig der teppet er på det lyseste og de mørke pelsdottene vises best! Jeg ønsker meg en slik robotstøvsuger jeg, en sånn som går av seg selv:
    http://www.forbrukertipset.com/vids.asp?news=139804
    Men jeg har ikke råd.
    Har nå lagt pusen min ut for salg, siden jeg ikke klarer å holde det rent og pent hos meg. Må jo støvsuge flere ganger i uken, og det har jeg ikke sjans til.

I tillegg har jeg begynt å slite med allergi. Så da har jeg jo ikke noe valg.

En robotstøvsuger, ja. Skulle hatt en slik en, ja! *drømmer*

Lignende tråder

1. Hidradenitis suppurativa. Personlig kaller jeg det "byllepest!
    Av Ruth Mari i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 1
    Siste melding: 19-09-07, 08:13

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn