Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
18-07-10, 19:16 #33
Sv: Min erfaring med Binyremedisin- Cortef
Hei Flower! Ja det kan du så absolutt - bli så dårlig å få utrolige smerter ved UVI og nyrebekkenbetennelse, men etter halvgått kur (eller 72 timer) burde det vært på retur om kuren du har fått hjelper. Spesielt ved nyrebekkenbetennelse kan det hende du må ha annen antibiotika. Er det Selexid du har fått? Vært med på den leksa der. Smertebilde ditt kan imidlertid også likne litt på en liten nyrestein eller grus som har satt seg fast. Ikke en stor en som gir ulidelige smerter men en liten sak. Jeg får omtrent like smerter som dette når den ligger i urinrøret.
Har du mulighet for å få tak i Voltaren eller diclofenac? - helst stikkpiller - hos meg bruker smertene å slippe ganske raskt om det er småstein eller grus og ikke kun nyrebekkenbetennelse eller UVI med en voltaren og to paralgin forte i coctail.
Uansett ikke gå å vent på at antibiotikaen skal virke altfor lenge om du ikke merker bedring - det er ikke noe bra.
H:-)
Lignende tråder
-
Erfaring med akupunktur?
Av smgj i forumet Alternativ behandlingSvar: 4Siste melding: 13-04-13, 22:58 -
Cortef og DHEA fra i dag....
Av BeritM i forumet HydrocortisonSvar: 16Siste melding: 05-08-10, 10:46 -
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker