Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
14-07-10, 17:31 #11
Sv: HJELP! Har jeg trøbbel med binyrene?
Fra Taninas dagbok
At det er hormonelt betinget, er der ingen tvivl om! Tørre øjne er et af de mest forbandede gener ved klimakteriet, selv om (gudskelov) ikke alle oplever det. Læs evt. dette Abstract: Effect of hormone replacement therapy on lacrimal fluid peroxidase activity in woman og se om en øjensalve indeholdende naturidentisk østrøgen ikke er værd at overveje som et (velbegrundet) forsøg.
Men det kan også være et "testosteron-problem": Testosterone Relieves Dry Eye Syndrome. Måske god idè med at få Osloakuttens læge til at interessere sig for problemet? Det er frygtelig plagsomt at skulle leve uden tårevæske.
Mere spændende: Report of The National Eye Institute, Clinical Trials in Dry Eyes
Alternativt søgeord: lacrimal insufficiencySist endret av Anisa; 14-07-10 kl 18:02
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker