Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
13-07-10, 13:46 #17
Sv: Avføringstest, pengene ut av vinduet?
Takk for omtanke rexxy69

Jeg forsøker melatonin, trypotophan og mye annet rart når det gjelder søvnproblemer. Nå forsøker jeg også Wilsons råd om litt mosjon før sengetid, han sier det er bra dersom kortsolet er lavt på kvelden. Så vi får se om det blir bedre over tid
ja, jeg har hørt andre også si at candidakur ga god effekt til å begynne med, men at effekten dabbet av. Jeg hadde jo ikke candida. Men de to jeg har forsøkt å kvitte meg med (pseudomonas og blastocytis), er jo vanlige, så jeg regner med at det kommer tilbake. Skeptisk er jeg fortsatt
men gjort er gjort og spist er spist. Jeg har jo hatt slik hopp i bedring hele tiden, så det kan jo være andre biter av kroppen som faller på plass også. Det kan jo også tenkes at opptak av medisiner og næringsstoffer er bedre nå.
Bed i hagen: rare spiselige planter jeg aldri har hørt om, dyrkes uten giftstoffer, vekster med masse næringsstoffer, noen av dem er gamle kulturarvsplanter med aner flere hundre år tilbake. Ingen gentukling
. Frø er billigst i Sverige, Impecta Jeg elsker å så og se hva som kommer opp, noen barnlige gleder må dyrkes
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Svar med sitat
Bokmerker